Acceptatie Kunstmatige Avleesklier

GeertWillem op 14 april 2015
    Geachte forumbezoekers,

Allereerst bedankt dat ik hier mag posten. Mijn naam is Geert Willem Pol, 26 jaar oud en student Human Technology aan de Hanzehogeschool Groningen. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek, deze voer ik uit voor het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Op dit moment werkt men daar aan een applicatie voor diabetes met als doel om het leven van diabetici gemakkelijker te maken en de dagelijkse last die de ziekte met zich mee brengt te verminderen. Deze applicatie is nog in ontwikkeling en kan mogelijk gaan functioneren als een Kunstmatige Alvleesklier. De vragenlijst die ik hier post heeft als doel om te peilen hoe mensen met diabetes tegenover een Kunstmatige Alvleesklier en mobiele applicaties staan. U medewerking aan dit onderzoek wordt ontzettend gewaardeerd, alvast heel erg bedankt voor uw medewerking!

Hartelijke groet,

Geert Willem Pol

Link enquête: http://goo.gl/forms/ChQoLNANLb
    GeertWillem op 30 april 2015
    Dag allemaal,

Ik heb vandaag de enquête gesloten. Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor het invullen. Als je je e-mailadres hebt achtergelaten ontvangt je binnenkort de resultaten van de enquête, ook ontvangt je een uitnodiging voor een tweede enquête over het dagelijkse leven/problematiek van diabetici, uiteraard hoef je niet mee te doen, als je wel weer tijd heeft en deze in wilt vullen dan wordt dit wederom zeer gewaardeerd! Nogmaals bedankt!

Hartelijke groet,

Geert Willem