Rennen naar een leven zónder diabetes!

  • Avatar van Run4Happiness
    Run4Happiness op 8 februari 2016
    Hallo allemaal,

    Even eerlijk, ik vind diabetes super vervelend.. Ik wil het niet, en accepteren is daarom ook erg lastig voor me. Maar.. ik ga ook niet bij de pakken neerzitten! Diabetes is er nou eenmaal en ik zal er mee moeten dealen, hoe erg ik dat ook niet wil, ik heb simpelweg geen keus.
    Ik wil daarom mijn diabetes meer omarmen, vrienden zullen we immers nooit worden, maar ik wil proberen er geen ruzie meer mee te maken!
    Wat ga ik dus doen? Ik wil 6 november de Marathon van New York rennen, mét diabetes, ofwel SAMEN. Ik wil dit doen om zoveel mogelijk geld op te halen wat de genezing van deze rotziekte hopelijk snel dichterbij brengt. Ik heb een eigen Facebook-pagina opgezet, dus als je het leuk vind, kan je me via deze pagina op de voet volgen (wel even een 'like' geven dan;)) Ik ga deze marathon lopen in samenwerking met de Bas van de Goor Foundation, dat wordt nog een hele opgave en zal zeker dik afzien worden, maar ik heb het er voor over!

    Ik ben sterker dan mijn diabetes en dat ga ik via deze (42 kilometer lange) weg laten zien, sowieso aan mezelf!
    De pagina kun je hieronder vinden! ;)

    https://www.facebook.com/Run-4-Happiness-219259578413438/?ref=hl

    Groetjes! Roos