kellogs

  • Avatar van Ethel
    Ethel op 11 augustus 2013
    Hoi iedereen,

    30 jaar geleden had ik coeliakie, streng glutenvrij dieet gevolgd, tot op een bepaald punt dat ik op de leeftijd van 14 jaar gewoon ben beginnen gaan eten. Ik eet nu al ongeveer 20 jaar gewoon, nog geen klachten gekregen, althans dat denk ik toch niet. Nu heb ik 2 dochters waarvan 1, mijn jongste dochter van 5,5 jaar, nu ook coeliakie heeft...
    Nu, ik weet dat ik vroeger de rice crispies en de choco pops mocht eten, maar nu zie ik in de rekken dat er gerstemout in verwerkt is. Heb een mailtje gestuurd naar Kellogs dat ik het toch heel erg jammer vind dat ze hun gamma steeds willen aanpassen, verbeteren, en dat dat ze van iets naar niets zijn gegaan voor de coeliakiepatiënten.
    Nog steeds geen mailtje terug gekregen.
    Wie vind ook dat ze terug hun originele rice crispies en choco pops moeten aanpassen???
    Ik was zooooo teleurgesteld....
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 14 augustus 2013
    ik at die vroeger ook altijd ja! vond dat ook erg jammer. al hebben sommige glutenvrije merken wel ongeveer het zelfde gemaakt
  • Avatar van Ethel
    Ethel op 15 augustus 2013
    ik at die vroeger ook altijd ja! vond dat ook erg jammer. al hebben sommige glutenvrije merken wel ongeveer het zelfde gemaakt

    Ja maar die zijn dan wel veel duurder... zucht
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 18 augustus 2013
    zoals alle glutenvrije producten..