nieuwe ideeén

  • Avatar van skullman
    skullman op 27 december 2005
    mischien wel dom maar hiero kun je iedeeén kwijt voor cyberpoli.
    voor de website bedoel ik dan he.
  • Avatar van Melissa
    Melissa op 5 januari 2006
    mischien wel dom maar hiero kun je iedeeén kwijt voor cyberpoli.
    voor de website bedoel ik dan he.


    ja ik heb een leuk idee jullie moeten hier spelletjes op zetten :D dan word het wat leuker.

    en ik snap niet egt waarr dat chill op slaat :? sorry.
  • Avatar van Kim
    Kim op 6 januari 2006
    chillen is niks doen... dus in de chill gebeurt ook niks.. :D :D
    Maar we zullen kijken of we geen spelletje toe kunnen voegen. Groeten en veel plezier op de site!
    De cyberpoli
  • Avatar van hoi263
    hoi263 op 6 januari 2006
    Maar het is wel saai, kijk ik ver sta sta chillen om gewoon een relaxed spelltje te doen 8). Zoals je als zegt je gaat proberen of dat kan.Maar van die kussens die telkens naar beneden komenen vallen en dat drankje wat steeds langs gaan is ook erg irritand en liedje is ook niet echt leuk.Maar dat vind ik :?:
  • Avatar van hoi263
    hoi263 op 6 januari 2006
    Drukte per ongeluk al op ok.
    Maar ik weet niet wat jullie er van vinden.

    Groetjes kirsten
  • Avatar van Mara
    Mara op 9 januari 2006
    hey hey

    Ik ben Mara, 16 jaar en heb best nog een paar ideeën voor de site:

    -een poll! Met een beetje originele onderwerpen. bijvoorbeeld welke soort glutenvrije koekjes de sitebezoekers het lekkers vinden of zo.

    -een lijst met allen geregistreerde coeliakieërs op de site. Zodat je ook de profielen van anderen kan bekijken: hoe oud ze zijn enz. Op die manier kan je ook kijken of er bekende van je op de CyberPoli-site komen.
    Het leukste is natuurlijk als je ze ook nog eens en berichtje via de site kunt sturen, niet visa dit forum, want je weet niet of iedereen hier wel eens komt.

    Verder vind ik het een leuk initiatief, die hele site. Het forum en de vragenlijsten zijn ook leuk! Bedankt!
    Als ik op nog meer ideeën voor de site kom, zet ik ze hier wel neer.

    Groetjes Mara
  • Avatar van Roesja
    Roesja
    op 9 januari 2006
    Hallo allemaal!
    Bedankt voor jullie reacties!! We gaan ze allemaal bespreken in het team van de cyberpoli. De site is constant in beweging er er komen dan ook in de toekomst steeds nieuwe dingen bij. En jullie kunnen daarbij helpen! En er komt een heel nieuwe verrassing, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. Hou de site dus goed in de gaten!!!
    De cyberpoli :D
  • Avatar van Melissa
    Melissa op 29 januari 2006
    haha ik ook nog steeds nie hoor :D
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 7 februari 2006
    Hej allemaal.. Ik wil wel 's weten hoe 't nou pcies zit met je wachtwoord... 't Is eigenlijk best wel irritant, want ik moet steeds naar hotmail om mijn wachtwoord te kopiëren, en dan weer hier op te plakken. Dus bestaat er iets van je wachtwoord veranderen ofzo? Kus
  • Avatar van Floris
    Floris
    op 7 februari 2006
    Er is net de mogelijkheid gemaakt om je wachtwoord te wijzigen. In je profiel[/url] staat nu een nieuwe link 'wachtwoord wijzigen'[/url] waarmee je zelf een wachtwoord kunt kiezen. Ook kun je een nieuw wachtwoord kiezen als je je oude wachtwoord vergeten bent via de link in het login scherm.

    Als laatst kun je er nu bij het inloggen voor kiezen om ingelogd te blijven, zodat je dit niet elke keer weer opnieuw hoeft te doen.
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 7 februari 2006
    Er is net de mogelijkheid gemaakt om je wachtwoord te wijzigen. In je profiel[/url] staat nu een nieuwe link 'wachtwoord wijzigen'[/url] waarmee je zelf een wachtwoord kunt kiezen. Ook kun je een nieuw wachtwoord kiezen als je je oude wachtwoord vergeten bent via de link in het login scherm.

    Als laatst kun je er nu bij het inloggen voor kiezen om ingelogd te blijven, zodat je dit niet elke keer weer opnieuw hoeft te doen.


    Héj! Helemaal top! Leuk man!! Eindelijk.. Haha!:) Dankjullie CP!(K) ;) Kuskus!!
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 8 februari 2006
    Ejj!!;)
    Mb hele domme vraag hoor, mr hoe zit 't met die Cyberpoli. Waarom is die naam gekozen voor deze site? :?: Kus
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 8 februari 2006
    Pf.. Wat ben ik er vroeg bij!! :Shock:
  • Avatar van karretje
    karretje op 11 februari 2006
    Heey

    Ik heb nog een (handig) idee:

    Het is handiger als er op elk scherm een knop staat van 'home-page' of zo. Ik vind het erg onhandig..

    Verder verdwaal (weet niet waar ik zit) bij dit forum. Ook kan ik nergens dat scherm terug vinden met 'eigen berichten' ik moet eerst zelf een 'privé-bericht' naar mezelf sturen, dan kan ik er pas komen!!!
    Hoe kom ik er wel ????

    Ajûs.
    Bericht gewijzigd op vrijdag 14 april 2006 17:27
  • Avatar van Roesja
    Roesja
    op 13 februari 2006
    Hallo!
    Even een reactie op Karretje en oOlisaOo

    Op iedere pagina staan onderin wel opties om naar 'home' 'info, chill of poli' te gaan. Het kan zijn dat je scherm te klein is en dat dit dus niet zichtbaar is. Maar deze mogelijkheden zijn er zeker!

    Het forum heeft wel allemaal buttons waar je heen en weer tussen de verschillende forums. Probeer alles maar eens uit. Ik dacht niet dat er een map is waarin al je eigen berichten opgeslagen liggen. Maar probeer e.e.a. maar eens.

    Verder noemen we deze site 'Cyberpoli' omdat het een online punt is waar je vragen kunt stellen aan hulpverleners, net als in een echte polikliniek. Daar zit ook een dokter, dietiste en een psycholoog om je te helpen. En ondat dit nu allemaal via internet kan, noemen we dat Cyber. Dus welkom in de Cyberpoli!
    Veel plezier! Groeten, de Cyberpoli
  • Avatar van RozemarijnB
    RozemarijnB op 19 februari 2006
    Hallo!
    Op iedere pagina staan onderin wel opties om naar 'home' 'info, chill of poli' te gaan. Het kan zijn dat je scherm te klein is en dat dit dus niet zichtbaar is. Maar deze mogelijkheden zijn er zeker!


    Hoi Roesja

    Misschien is het een idee om een scrollbar te creeren om die buttons wel zichtbaar te krijgen. Ik heb namelijk wel een groot scherm, met goede instellingen, maar door de googlebalk zie ik de buttons ook niet. Het zou het weer net iets makkelijker maken.

    Groeten, Rozemarijn
  • Avatar van Melissa
    Melissa op 28 februari 2006
    heb een probleem

    Als ik me inlig en dan ingelogd blijven indruk, dan blijf ik niet ingelogd want ik moet wel steeds mezelf inloggen? Hoe kan dat?

    -xxx-jes Melissa
  • Avatar van Thomas
    Thomas
    op 14 maart 2006
    Er waren wat problemen met het ingelogd blijven op het forum deel. Als het goed is blijf je nu ook ingelogd op het forum als je via de cyberpoli inlogt en 'blijf ingelogd' aanvinkt. Je kunt geen berichten meer plaatsen zonder ingelogd te zijn.

    Ook kun je nu zelf in een nieuw forum bericht een poll plaatsen, onder het bericht-veld kun je een poll-vraag en de mogelijke antwoorden kiezen.
  • Avatar van Manon
    Manon op 25 april 2006
    K vind het echt een vet goede site.. dat dit er nu is voor coeliakiemensen.. kwas ong 1 v/d eerste op de site en dr is al best wel wat veranderd.. en t ziet er echt heel goed uit.. kheb nu op msn een paar mensen v coeliakie die k van deze site heb leren kennen.. dus k ben eigelijk heel erg blij met deze site..:D:D:D verder ist miss een leuk idee.. om een soort van 'winkel' te maken waar iedereen producten aan kan toevoegen die verkocht worden,, of goede winkels.. ook ist miss leuk.. om recepten ding te maken.. want mijn moeder en ik hebben suuuupeer lekkere glutenvrije muffins gemaakt.. en die zijn echt heel erg lekker.. duss dat je miss recepten kan delen met anderen.. kan miss ook wel op het forum maar tis ook leuk als je aparte afdeling hebt.. miss dat deze dingen er al wel zijn o dpe site want k ben dr tijdje niet geweest.. dus als dat zoo iss.. Excuses.. :Oops: Kuss.. Manon