biologics

  • Avatar van evy2014
    evy2014 op 28 augustus 2014
    hallo
    graag zou ik willen weten of er nog kinderen zijn die enbrel gebruiken en wat hun ervaringen ermee zijn
  • Avatar van Irmi
    Irmi op 18 september 2014
    Hoi Evy,

    Mijn zoontje zit nu aan de mtx injecties dus we hebben nog geen ervaring met enbrel. Als de mtx niet voldoende aanslaat moeten we over op enbrel. We wachten af. Hoe is jouw ervaring met enbrel? Heb je veel last van de injectie, bijwerkingen? Doe jij ook toevallig mee met de Best For Kids studie?
    Groetjes Irene
  • Avatar van NOAHtheDUTCH123
    NOAHtheDUTCH123 op 25 september 2014
    Hallo!
    Ik heb mtx en Humiera dat is een andere bioloical! :( ik weet niet wat de bijwerkingen zijn vam enbrel.. ik kan jullie vertellen dat er bij humiera zo goed als geen bijwerkingen zijn! Wel is de prik zeer pijnlijk! :(

    groetjes!
  • Avatar van iesje
    iesje op 16 december 2015
    Hoi ik ben iris en ik gebruik ook Enbrel daar ben ik nu wel gewend . Op het begin deed dat heel veel pijn . Nu wrijf ik voor het spuiten en dat helpt wel ? groetjes iris 10 jaar
  • Avatar van fleur3
    fleur3 op 17 december 2015
    Hoi!
    Ik gebruik al 3 jaar de MTX injecties naar ik weet eigenlijk niet eens wat enbrel is ?
    Groetjes fleur 11 jaar
  • Avatar van yasmin
    yasmin op 12 februari 2016
    Hoi!
    Ik heb ook reuma en ik gebruik mtx en enbrel in injectievorm. Na 4 maanden enbrel weet ik nog niet echt of het werkt voor mij.
    Mtx doet vaak niet zon zeer maar Enbrel kan wel eens pijnlijk zijn, vooral in het begin. Over je been wrijven voor de injectie helpy heel erg. Ohja ik gebruik voor beide een pen :)
    Groetjes x