Zoenen

  • Avatar van Jolijn
    Jolijn op 25 december 2005
    Hai,
    Ik heb een vraagje. Ik heb coeliakie, en ik wil graag vragen hoe je dan gewoon kunt zoenen. Als jij wat ervaring hebt , wil je die dan met met delen? Dank je wel :Oops:
  • Avatar van skullman
    skullman op 27 december 2005
    ik heb er niet ervaring mee, maar je moet gewoon een beetie uitkijken met wie je zoent of ie net gegeten heeft ofzo, daar moet je vooor oppasen
  • Avatar van hoi263
    hoi263 op 28 december 2005
    Maar dat is lastig je moet gewoon altijd uitkijken of diegene net niets iets gegeten heeft ofzo wat je zelf niet mag.
  • Avatar van Mara
    Mara op 9 januari 2006
    Volgens mij ligt het eraan hoe gevoelig je bent voor gluten.
    Ik ben niet heel gevoelig: van een paar kruimels krijg ik niet meteen buikpijn of zo. Ik zoen dan ook wel gewoon.

    Iemand de ik ken kan echt totaal niet tegen ook maar een kruimel, hij heeft een vrienin, en altijd als ze willen zoenen, moet zij eerst haar tanden poetsen. Niet echt leuk, maar ja dat kan niet anders. Ze zijn het onderhand gewent, en zij heeft er ook respect voor.
  • Avatar van Roesja
    Roesja
    op 16 januari 2006
    In de FAQ's ofwel de veelgestelde vragen staat nu het antwoord op de vraag of je gewoon kunt zoenen met iemand die net gluten heeft gegeten of bier heeft gedronken. Het is beter wanneer diegene eerst even zijn/haar mond spoelt of de tanden poetst. Het is niet superromantisch, maar als diegene jou echt leuk vindt, dan zal hij of zij dat graag voor je doen! En de zoen wordt vast nog fijner als jij weet dat je er niet ziek van kan worden. Kan je er tenminste van genietenen dat merkt de ander ook! ;) Bij de FAQ kun je er meer van lezen. En als je er geen klachten van krijgt, is het ook goed om bij de FAQ's even te lezen waarom je juist tijdens je puberteit vaak wat minder last hebt van klachten. Succes! De cyberpoli
  • Avatar van Manon
    Manon op 25 april 2006
    hehe nog een voordeel.. je 'lover' stinkt tenminste niet uit zijn/haar mond.. 8) duss wel een voordeel..:P Kuss
    Manon
  • Avatar van J0j0tjuh
    J0j0tjuh op 18 juli 2006
    ik heb er wel ervaring mee en ben ook heel gevoelig voor gluten dus word ook echt ziek als ik iemand zoen die iets met gluten opheeft

    maar als diegene goed zijn mond spoelt en je wacht 15 min kun je diegene gewoon weer zoenen hoor ;)

    het speeksel breekt alle stoffen namelijk binnen een kwartier af

    groetjes joyce
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 21 juli 2006
    Ja inderdaad.
    En degene met wie je zoent, moet het gewoon accepteren. ;)
  • Avatar van Maartjeee
    Maartjeee op 29 juni 2009
    Jaah helemaal mee eens, ik had eerst een vriendje, en die had geen respect ervoor, hij ging nooit zijn tanden poetsen als we gingen zoenen, dus steeds als we gezoend hadden en hij had wat gegeten wat ik niet mag werd ik ziek!! Dat was een kuttijd!!
    toen had ik het uitgemaakt, en nu heb ik wel een hele lieve vriendje :Oops: [/i]
  • Avatar van femke123
    femke123 op 3 december 2010
    hahahaha daar hou ik nooit rekening mee, zou ik wel moeten doen eigenlijk :$
  • Avatar van willeke
    willeke op 17 december 2010
    idd nog nooit rekening mee gehouden.. maar nog niks fout gegaan (:
  • Avatar van Rosie6893
    Rosie6893 op 18 januari 2011
    precies, gewoon even zorgen dat je vriendje/vriendinnetje z'n mond goed spoelt voordat je zoent =)
  • Avatar van mars0103
    mars0103 op 23 september 2011
    ik zou eigenlijk zeggen; gewoon zoenen,
    heb daar nog nooit echt over nagedacht.
  • Avatar van mars0103
    mars0103 op 23 september 2011
    ik heb wel dat ik bang ben dat me vriendje het raar vind en me daarom niet meer leuk vindt.. heb het er best moeilijk mee op het moment.
    tot nu toe is het door iedereen wel gewoon gerespecteerd maarja.
    nu is het wel serieus met een jongen en ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.