puberteit

  • Avatar van skullman
    skullman op 27 december 2005
    hey.
    ik zit nu in de puberteit en ja ik vind het lastig.
    omdat iedereen bijvoorbeeld lekkere boterhammetjes te eten en ik gewoon mais brood.
    en ik kan niet mee eten met anderen.

    wat vinden jullie?
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 15 januari 2006
    Ja ik snap dat t echt wel vervelend is, zelf heb ik t ook. dan blyfe ze iets aanbiede, maar dan zyn ze ff vergeten dat ik t niet mag. en dan is t weer van ohh sorry. daar word ik soms ook zoo gek van. niet dat hun dr wat aan kennen doen, maar hun kennen gewoOn eten wat ze willen. En ik niettt.. das zoo klOte gewoon!! :?
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 17 januari 2006
    Dat wel Jaa :(
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 1 februari 2006
    Hej, jah.. ik heb dat ok.. Zelf zit ik ok in de pubertijd, en ik heb ook dat ze wat aanbieden, en daarna weer zeggen, oja, sorry.......... Mrgoed.. Ik heb het al vanaf me anderhalf jaar, dus ik ken zeg mr niet anders.. Dus vandaar, ik weet niet hoe het andere zeg mr smaakt. En jah, het is iig wel f k*t, mr van de andere kant, zelf vergeet je ok wel 's iets, en daarbij, ik kan me ok wel iets voorstellen van hun.. Mja, het blíjft f niet fijn..
  • Avatar van Manon
    Manon op 25 april 2006
    Jaa t is wel irritant af en toee maar t valt ook wel weer mee,, want er wordt wel veel meer rekening mee gehouden.. en bij alles vraagt ondertussen iedereen of ik het wel mag hebben.. en iedereen reageert altijd best wel leuk (njaa wat heet leuk) erop en helemaal niet moeilijk.. en k heb ook lekkerre glutenvrije dingen.. duss dan heb ik weer wat lekkers..;) Kuss Manon