eten

  • Avatar van japie
    japie op 24 december 2005
    wat is het lekkerste eten?

    wat wordt het meest verkocht van culakie van het eten is daar ook een lijst van??
  • Avatar van Jolijn
    Jolijn op 25 december 2005
    Heb jij coeliakie of niet? Anders wist je misschien dat er een LIVO boekje was waar alles in staat wat je mag hebben, het is namelijk erg beperkt. Mijn lekkerste eten = Hang-op, (uitgelekte yoghurt met vruchten, heel veel suiker, en heel veel slagroom).
  • Avatar van skullman
    skullman op 27 december 2005
    ik heb er nooit van gehoord maar ik vind mihoen van daily chef zo lekker.
  • Avatar van karretje
    karretje op 19 maart 2006
    Heeyyz..

    Ik vin pannekoeke en rijst heel lekker. Maar het lekkerste vind ik toch m'n eigen gebakken wafels. MMMMM (t recept staat ook op het forum).

    Ajûs. Karretje
  • Avatar van Adejong
    Adejong op 20 maart 2006
    Heb jij coeliakie of niet? Anders wist je misschien dat er een LIVO boekje was waar alles in staat wat je mag hebben, het is namelijk erg beperkt. Mijn lekkerste eten = Hang-op, (uitgelekte yoghurt met vruchten, heel veel suiker, en heel veel slagroom).


    LIVO boekje, staat niet alles in , maar inderdaad wel veel. Verder zou je eens kunnen kijken op www.livaad.nl (overigens niet 100% betrouwbaar)
    Wat ook een goed idee is , als je naar de Albert Heijn gaat, en op de AH-producten kijkt . Daar staat tegenwoordig duidelijke Allergie informatie op. :)
  • Avatar van karretje
    karretje op 22 maart 2006
    Heey

    Ja dat van AH is echt vet goed. Ik wou dat alle winkels dit deden!!!

    Niet alleen handig voor jezelf, ook voor andere mensen waar je bij eet. Hoef je niet steeds wat mee te nemen.

    Suc6, kuszzzz Karretje
  • Avatar van Nina444
    Nina444 op 4 juli 2007
    ja bij www.livaad.nl staan allemaal glutenvrije dingen alleen moet je wel eerst een artikelnaam of merk intypen en dan staat er een hele lijst van! ik heb zelf een glutenvrije snoeplijst uitgeprint! ken jij ook doen!
  • Avatar van Manon
    Manon op 8 juli 2007
    Tegenwoordig is t verplicht om overal dieetinformatie op te zetten., dus als het goed is heeft niet alleen de AH maar binnenkort ook de rest van de supermarkten dieetinformatie., verder hebben wij net een jumbo gekregen ennnnn die hadden gewoon eeen heel schap vol met allemaal glutenvrije productenn!! En wat ook nog handig in dronten en kampen zit een pannekoekenrestaurant in Holland en daar hebben ze gewoon glutenvrije pannenkoeken., en ik heb ze geprobeerd en die zijn echt uberlekkerr;) dus als jee en keer in de buurt bent en je denkt goh ik heb zin in pannenkoeken is dit echt een aanraderr!