Vaste CHAT tijden, bekijk hier wanneer jouw cyberpoli chat!!

  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 3 december 2010
    Als je het leuk vindt om te chatten met elkaar, dan kun je op de onderstaande dagen tussen 15.00u-16.00u en 19.00u-20.30u inloggen en elkaar ontmoeten in de chat. Dan weet je zeker dat er iemand kan zijn!

    Astma cyberpoli op Dinsdag
    Coeliakie cyberpoli op Woensdag
    Diabetes cyberpoli op Donderdag
    IBD cyberpoli op Vrijdag
    Alle poli’s tegelijk op Zondag

    Natuurlijk kun je langer door chatten als de tijden hierboven en buiten deze tijden om, maar nu kun je een chat date maken!
    Dus zet ‘m in je agenda en tot ziens in de chatroom!
  • Avatar van rozaline
    rozaline op 17 maart 2011
    Als je het leuk vindt om te chatten met elkaar, dan kun je op de onderstaande dagen tussen 15.00u-16.00u en 19.00u-20.30u inloggen en elkaar ontmoeten in de chat. Dan weet je zeker dat er iemand kan zijn!

    Astma cyberpoli op Dinsdag
    Coeliakie cyberpoli op Woensdag
    Diabetes cyberpoli op Donderdag
    IBD cyberpoli op Vrijdag
    Alle poli’s tegelijk op Zondag

    Natuurlijk kun je langer door chatten als de tijden hierboven en buiten deze tijden om, maar nu kun je een chat date maken!
    Dus zet ‘m in je agenda en tot ziens in de chatroom!
  • Avatar van rozaline
    rozaline op 17 maart 2011
    ik snap het niet ik ben op 19:00 er op geweest en er was niemand
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 17 maart 2011
    ik snap het niet ik ben op 19:00 er op geweest en er was niemand



    Tja, Rozaline, de tijden om te chatten zijn ook maar richtlijnen, wil niet zeggen dat er dan ook altijd iemand is, maar de kans is groter dat er iemand in de chat is.

    Zou je het leuk vinden om met anderen te chatten? Misschien kun je een oproep doen op het forum? Met een datum en een tijd dat jij in ieder geval online bent en anderen dan ook vraagt te komen chatten.

    Succes!
    Groetjes