Coeliakie pil

  • Avatar van renesmee
    renesmee op 16 november 2011
    Hi!
    Ik heb ergens gelezen dat doctoren van heel Europa bezig zijn aan een coeliakie pil. Die breken dan de gluten af in je maag waardoor het niet in je darmen terecht komt en je gewoon gluten kan eten. :D
    Weet iemand wanneer die pil klaar is?
    X
  • Avatar van joellebellen
    joellebellen op 23 november 2011
    Ongeveer over 10 tot 20 jaar. xx:)
  • Avatar van phylene
    phylene op 24 december 2011
    wisten jullie al dat heel die pil niet gaat werken.
    dat hoorden ik van mijn profesor cris mulder.

    groetjes phylene
  • Avatar van Jetske
    Jetske op 28 december 2011
    ik hoop echt zooo dat hij gaat werken want het 1e dat ik dan ga eten is 1 witte boterham met stroop en 1 bruine boterham met kaas. Daar verheug ik me al 3 jaar op. Heeft er iemand tips over lekker brood?
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 20 januari 2012
    ik hoop echt zooo dat hij gaat werken want het 1e dat ik dan ga eten is 1 witte boterham met stroop en 1 bruine boterham met kaas. Daar verheug ik me al 3 jaar op. Heeft er iemand tips over lekker brood?


    Ik weet niet hoe ver je van de grens (belgie) af woont, maar daar is een winkeltje en daar hebben ze super veel, en lekkere glutenvrije dingen, zeker een aanrader!

    hier is een link van de site: http://www.la-petite-gastronomie.be/nl/index.php
  • Avatar van Youssraa
    Youssraa op 12 maart 2012
    Als die pil gaat werken dan ga ik alles eten wat me voorgeschoteld word! Want het enige wat ik wil is van mijn chronische darm-ziekte af zijn!
    Bericht gewijzigd op maandag 12 maart 2012 17:47
  • Avatar van phylene
    phylene op 18 maart 2012
    die pil die gaat niet werken
  • Avatar van Sara32
    Sara32 op 18 maart 2012
    Ik geloof er niks van!