tips

  • Avatar van naomiconstance
    naomiconstance op 1 februari 2016
    hallo,
    Ik krijg altijd met koud weer heel erg veel pijn van mijn knie gewrichten (sinds gister zijn mijn pols en elleboog gewricht er bij gekomen)
    Vaak moet ik dan naar huis vanwege de pijn, vandaag kwam begon mijn les om 9:15 en om 10:15 was ik al weer onderweg naar huis omdat het gewoon niet meer ging.
    Ik vindt dit erg vervelend worden aangezien ik in mijn voor examen jaar zit. En de lessen dus nodig heb.

    Mijn vraag is; heeft iemand goede tips om het uit te houden op school?

    ~Naomi
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 8 februari 2016
    Heei,

    Ik zou sowieso met je arts nog eens kijken of je nog wat kan aanpassen qua medicijnen, zodat het wat meer onder controle is.
    Maar als het qua pijn niet gaat om op school te zitten moet je dat denk ik ook niet willen. School is zeker belangrijk, maar je gezondheid is nog net wat belangrijker.
    Ik zou verder met je mentor overleggen wat er bij jouw op school mogelijk is (denk aan aangepast rooster, toetsen maken als jij daar aan toe bent, de stof op je eigen tempo doen). Dat betekent wel dat je thuis veel meer moet doen, maar soms is dat wel de enige optie als je over wilt...

    Ik wens je heel veel succes!
  • Avatar van fleur3
    fleur3 op 4 maart 2016
    Neem anders een asperine mee naar School, doe ik altijd ?