Laat ons weten wat je vindt!

  • Avatar van Sjouke
    Sjouke op 6 april 2010
    Hoi allemaal,

    Hier kan je met anderen delen wat je wel en niet leuk of goed vindt aan de cyberpoli.

    Zo wordt de website steeds mooier en leuker en kunnen de makers de poli verbeteren aan de hand van jullie tips. Ik hoop snel van jullie te horen.

    Groetjes!

    Sjouke
  • Avatar van RemcoVanLeuven
    RemcoVanLeuven op 6 april 2010
    Super mooi :)

    Gr.
    Remco
  • Avatar van remcobeunk
    remcobeunk op 6 april 2010
    doe er iets van een spell bij voor de kinderen over astma enzo gr remco:P
  • Avatar van RemcoVanLeuven
    RemcoVanLeuven op 7 april 2010
    doe er iets van een spell bij voor de kinderen over astma enzo gr remco:P

    Misschien best een goed idee Remco.

    Gr.
    Remco
  • Avatar van Sjouke
    Sjouke op 8 april 2010
    Ha Remco en Remco :)

    Onder "hebben wij dat?" kan je wat spelletjes vinden als je op "fun"klikt.

    Moet je maar 'es kijken!

    Veel plezier & groetjes,

    Sjouke
  • Avatar van Astma
    Astma op 8 april 2010
    Ik vind het een hele handige en leuke site. Zo komt iedereen wat meer te weten over Astma.

    Groetjes
  • Avatar van Maaikusssjuh
    Maaikusssjuh op 8 april 2010
    Ik vind het een super leuke site! echt heel leuk! en handig natuurlijk!
    Het is ook goed voor mensen om met lotgenoten te praten. Of mischien lotgenootjes te helpen. Op deze site kan dat en dat vind ik helemaal top!

    Ik heb maar 1 min puntje, heel veel op deze site is alleen voor kinderen (9 tot 14)
    of andere doelgroepen(ouders ofso) maar nergens staat jongeren/adolecenten bij.
    Zelf ben ik bijna 17 en zou het leuk vinden als daar iets meer voor is. Veel voor jongeren is er namenlijk nog niet :'(

    Ik denk dat dit soort site's juist voor jongeren goed is. Veel jongeren hebben het er moeilijk mee dat ze bij veel dingen buiten de boot vallen en veel beperkingen hebben door die rot astma. Soms zijn ze onzeker over een relatie krijgen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik die onzekere tijd ook heb gehad. Ik ben nu al bijna een jaar samen met mijn vriend maar was ook erg bang dat niemand me meer wilde door die k*t astma (op zen hollands gezecht). Of zijn jongeren juist stiekem bang voor een terugval of om nog zieker te worden.
    Schaamte is ook vaak een factor. Ga je bijv. op kamp 2 dagen moet je vaak een grotere tas of koffer meenemen dan andere mensen van je leeftijd. Ik zelf krijg vaak te horen "zoo wat dag je ik ga weg voor 7 maanden" of "zoo hoeveel kleding en schoenen heb jij bij je? het is geen modeshow het zijn twee dagen!" dit soort onzinnig vervelend rot commentaar mensen kijken me ook vaak raar aan dat ik een grotere tas of koffer nodig heb door alle speciale hoezen en andere dingen. Over dit soort kleine dingetjes.
    Toen ik nog op de middelbare school zat kreeg ik ook vaak te horen als we moesten gymen "nou jij heb mazzel dat je astma heb dan hoef je tenminste niet mee te doen" of juist dat je een aansteller bent. (dat doet zeer als je niets meer kan en juist graag normaal wil zijn!)
    Gellukkig dat er niet meer mag gerookt binnen ! nu kunnen jongeren met longproblemen het langer volhouden om uit te gaan :D
    Dit soort dingen delen met lotgenoten in de zelfde levensfase is denk ik erg belangrijk, lotgenootjes begrijpen vaak hoe het ongeveer is je kunt steun aan elkaar bieden en begrip wat er door helaas te weinig mensen nog is voor astma.

    Hoop dat jullie wat hebben hieraan!

    Groetjess Maaike!
  • Avatar van KimVanRooij
    KimVanRooij op 9 april 2010
    Hallo Maaike,

    Ik ben een van de deskundigen bij de cyberpoli en ben zelf 20 jaar. Veel jongeren inderdaad krijgen op die leeftijd met deze problemen te maken. We proberen met deze site onder andere dit soort problemen bespreekbaar te maken en advies te geven. Ik spreek uit ervaring. Heb zelf ook astma en voor mij was het niet makkelijk om te accepteren. Jongeren zijn hier dus van harte welkom met hun vragen! Bedankt voor je reactie, hierdoor horen we nog eens goed hoe belangrijk het is om deze problemen onder de aandacht te brengen.

    Groetjes Kim
    Bericht gewijzigd op vrijdag 9 april 2010 19:06
  • Avatar van Christine
    Christine op 18 juni 2010
    Vraagje! Op de cyberpoli wordt geen onderscheid gemaakt tussen jongeren, ouders en behandelaars. Iedereen kan alles van elkaar lezen. Vinden jullie dat prettig of heb je het liever anders?
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 11 november 2013
    Hallo Sjouke,


    Ik vind cyberpoli echt een hele,leuke,toffe site!:)
    Op cyberpoli kan je ervaringen delen met anderen!
    Dat vind ik echt heel leuk!
    Je kan er ook in contact komen met kinderen die dezelfde ziekte hebben!
    Maar ik heb even een vraagje:ik zie nergens hebben wij dat staan.
    Is dat mischien nog van de oude site en hebben jullie dat weg gedaan?
    Ik hoor het graag!


    Groetjes Dina
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 12 november 2013
    Hai Dina,
    Een paar jaar geleden hadden we een oude versie van de cyberpoli en daar stond nog een onderdeel 'hebben wij dat' op. Daar kon je andere informatie vinden. Inmiddels staat alle informatie die je daar vond op de nieuwe cyberpoli. Je mist niks dus!
    Groetjes!
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 12 november 2013
    Hai Dina,
    Een paar jaar geleden hadden we een oude versie van de cyberpoli en daar stond nog een onderdeel 'hebben wij dat' op. Daar kon je andere informatie vinden. Inmiddels staat alle informatie die je daar vond op de nieuwe cyberpoli. Je mist niks dus!
    Groetjes!



    Oke,maar waar kan ik die spelletjes vinden?
  • Avatar van Tom
    Tom
    op 12 december 2013
    ik heb nog maar net een account, ben dus ook nieuw hier.
    heb al aardig wat rond geneusd! en ben zeer tevreden over de website!
    echt perfect.