Coeliakie-kamp

  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 2 februari 2006
    Hajhaj allemaal..!
    Ik had eigenlijk even een vraagje. Ik ben 13 jaar, en ik wou eigenlijk wel f iets weten van die coeliakie-kampen. Wat houd 't in, wat voor soort dingen doe je, welke plaatsen enzo, en van welke leeftijd die coeliakie-patienten komen, weetjewel? Gewoon btje informatie.. Eigenlijk wou ik 't vorig jaar al doen, mr we hadden er niet veel informatie over. Het lijkt me in principe wel heel leuk.. Alvast bedankt voor de [hopelijk] komende berichtjes..! :D
    Kus Lisa
  • Avatar van colinlover
    colinlover op 6 februari 2006
    heey coowl ik wil naar zon camp wanneer is er weer 1 en waar moet wel dit jaar want ben nu 16 dusja ;)

    Groetjes Joyce
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 7 februari 2006
    Heeft dr iemand hierr ook infOrmatie over een cOeliakiekamp in zuidhOlland?? (Of ergens iin de buurt) want ik heb dr niks over kunnen vinden :(
  • Avatar van Melissa
    Melissa op 8 februari 2006
    is het ook in Overijsel? 8)
  • Avatar van RozemarijnB
    RozemarijnB op 8 februari 2006
    Heeft dr iemand hierr ook infOrmatie over een cOeliakiekamp in zuidhOlland?? (Of ergens iin de buurt) want ik heb dr niks over kunnen vinden :(


    Als je hier iets over wil weten, moet je even een mailtje sturen aan iemand van het NCV bestuur van Zuid-Holland. Een mailadres kan je vinden op www.glutenvrij.nl bij regio Zuid-Holland. Zij organiseren het namelijk.

    De kampen zijn voor zover ik weet alleen in de regio Zuid Holland en van Utrecht/Flevoland en Noord-Holland samen. Andere regio's hebben geen kamp. Je kan natuurlijk even een balletje opgooien bij de regiobesturen!!

    Groetjes, Rozemarijn
  • Avatar van o0lisa0o
    o0lisa0o op 9 februari 2006
    Pf.. Dus de enige manier om naar zo'n coeliakie kamp te gaan, moe'k dus eerst f 'n een eind rijden.. :( pf.. Nja.. Ik hoop dat 't mag. Dus er is niet meer dan Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Flevoland? Die vier plaatsen?

    Is hier al eens iemand heen geweest, zo ja: mag ik je dan op msn toevoegen, zodat ik wat vragen etc. kan stellen? ;) Alvast bedankt..
    Kus..
  • Avatar van rob
    rob op 24 februari 2006
    eej,

    het lijkt mij ook wel leuk, maar dan moet je wel met een paar leeftijd genoten zijn 8) 8)

    wie gaan er allemaal?

    mazzels
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 25 februari 2006
    Als ik weet wanneer en waar enzo ga ik mischien wel als het niet te ver weg is :)
  • Avatar van karretje
    karretje op 26 februari 2006
    Heeyw :) :)

    Weete jullie ook iets over coeliakie-kampen in de buurt van provincie Groninge? Er is soms wel wat maaar daar ben ik dan te oud voor (ik ben net 15) :? :P :?: :?:

    Ajûs, Karretje
  • Avatar van blackbird
    blackbird op 7 maart 2006

    Volgens mij, zijn de kampen alleen in de provinsies die hierboven ergens genoemt worden.
    Het kamp in Utrecht (eem ik dacht dat ik naar dat kamp ben gegaan, maar weet niet meer zeker) is in ieder geval meestal supper gaaf.

    Groetjes,
    Merel
  • Avatar van Nina444
    Nina444 op 3 juli 2007
    ik ben ook naar dat kamp in gelderland geweest.was vet cool en ik ben 10 jaar kus claire
  • Avatar van charel97
    charel97 op 28 februari 2011
    Ik wil ook heel graag naar een kamp.
    Ik woon in Overijssel, daar is een kamp voor basisschool kinderen. Maar ik ben daar al te oud voor, dus ik kan er niet meer heen.:(
    Ik hoop nog een keer dat er een kamp komt voor pubers in Overijssel (misschien een idee?)

    Heel misschien ga ik naar het kamp heen in Gelderland, maar dat weet ik nog niet zeker. Dat kamp is van 8 tot 18 jaar ofzo dus dat lukt wel.

    xx Charèl