accepteren

  • Avatar van Esmee99
    Esmee99 op 18 augustus 2015
    Hee allemaal tijdje geleden dat ik heb geschreven .En ik wil iets bespreken
    Sinds ik 15 ben ga ik natuurlijk pubberen (en daar ben ik erg goed in hihi) ik woord bijna 16 en zitten mijn zieketes soms erg in de weg vooral mijn reuma ik heb nu vakantie en spreek vaak af met vrienden en vriendinnen maar daar moet ik veel voor fietsen waardoor mijn benen het een tijd geleden even opgaven en ik heel de nacht pijn heb gehad en gewoon er niet van kon slapen en zelf moest huilen ik had zoveel pijn me pillen 24 / 7 overal rekening mee houden ik woord er gek van
    Ik weet dat het niet hetzelfde is als huiswerk met gemotiveerd blijven enzo maar als jullie tips hebben zo dat ik niet zo eigewijs blijf doen heel graag en heb je hetzelfde probleem kan je me altijd een prive berichtje sturen Xxx esmee
  • Avatar van Raisa
    Raisa op 30 augustus 2015
    Hey
    Ik snap je wel ik spreek het liefst ook af met m'n vrienden en merk dan ook wel dat het soms even niet gaat. Misschien zou je als je zo graag wilt afspreken maar die dag het fietsen even niet gaat afspreken dat je ouders je dan met de auto brengen. Dit word ook bij mij gedaan en meestal rij ik dan ook samen met mijn vrienden. Dan hoeven jou ouders ook niet telkens te rijden. Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen.
    Xx Raisa
  • Avatar van yasmin
    yasmin op 8 september 2015
    Hey,
    Jaa dat heb ik ook vaak en dan vraag ik indd ook of mijn ouders me kunnen brengen of zo iets. Ik snap dat je er helemaal gek van wordt dat je overal aan moet denken, helemaal als er naast reuma nog wat is (ik weet niet wat).
    Misschien kan je ook met vriendinnen bij jou thuis afspreken of ergens in de buurt of misschien met het ov als je ouders je niet kunnen brengen.
    Dan heb ik ook nog een vraagje.. ;)
    Hebben jullie eigenlijk ook vaak dat je zegmaar nergens zin in hebt en gewoon niet vooruit te branden bent omdat je je zo kut voelt bv. Ik heb het best vaak, gelukkig meestal niet als ik met vriendinnen of bij mn vriendje ben. Maar soms wel en dan is het best wel vervelend. Ik ben dan snel geirriteerd en niet zo blij.. Vaak zeg ik het gewoon en ga ik dan naar huis maar ik vind het best moeilijk. Hebben jullie dat ook wel eens? Of dat je eigenlijk heel moe bent en pijn hebt totaal ander gedrag gaat vertonen wat heel vermoeiend is.

    En ik ben ook wel benieuwd naar jullie verhalen,
    Bv sinds wanneer je het weet (wat is het precies) of wanneer je klachten begonnen zijn (en waar), of welke medicijnen je nu gebruikt

    Yasmin