vakantiee

  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 12 juni 2013
    hoihoi
    kleine kans, maar is er iemand toevallig naar Bali, Indonesië op vakantie geweest?
    off iemand naar een ander ver land, die tips heeft?
    Ik hoor het graag!

    groetjes willeke
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 27 juli 2013
    ben inmiddels alweer terug en voor iedereen met coeliakie is indonesie een topland om naar toe te gaan! nog nooit zo makkelijk kunnen gaan uiteten want mocht heel veel hebben en anders doet het personeel heel veel moeite voor je! ( we hadden wel in het indonesisch een dieet vertaling bij als we twijfelden en lieten ze die dan lezen)

    maar bali/ indonesië is een mooi land waar je met coeliakie goed terrecht kan, echt een aanrader!
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 27 juli 2013
    Hey Willeke,
    Goed te horen dat je zo'n fijne vakantie gehad hebt! Het lijkt me een prachtig land, exotisch en vriendelijk en nu ook goed te weten dat het glutenvriendelijk is!!
    Aanrader dus voor anderen, hoewel het niet echt naast de deur is. :)
    Fijne vakantie thuis nog in ieder geval!
    Groetjes, Roesja
  • Avatar van Daisy
    Daisy op 20 oktober 2014
    Ik ben afgelopen jaar naar Gran canaria geweest daar hebben ze ook in best wel wat restaurants glutenvrij. Wij zijn elke keer naar hetzelfde restaurant gegaan daar hadden ze een glutenvrije menu kaart en heerlijke pizza's zelf gemaakt. Ik ben heel gevoelig maar het is elke keer goed gegaan. Spanje staat er sowieso wel om bekend dat er goed glutenvrij te verkrijgen is is mij verteld.
  • Avatar van Marene95
    Marene95 op 11 juni 2015
    ben inmiddels alweer terug en voor iedereen met coeliakie is indonesie een topland om naar toe te gaan! nog nooit zo makkelijk kunnen gaan uiteten want mocht heel veel hebben en anders doet het personeel heel veel moeite voor je! ( we hadden wel in het indonesisch een dieet vertaling bij als we twijfelden en lieten ze die dan lezen)

    maar bali/ indonesië is een mooi land waar je met coeliakie goed terrecht kan, echt een aanrader!


    Hoi Willeke000
    Ik ga deze zomer naar Indonesië (Sumatra, Java en Bali) en zou heel graag een kopie van je dieet vertaling willen hebben is dat mogelijk?
    Groetjes, marene