Cyberjury gezocht! Doe mee en win!

  • Avatar van Chantie70
    Chantie70 op 11 mei 2015
    Hallo allemaal,

    Hebben jullie al gezien dat er weer vragenlijsten op de Cyberpoli staan? Vergeet ze niet in te vullen! ;) Onder de deelnemers worden cadeaukaarten verloot! Vul ze meteen in en maak kans.

    Ik ben Chantie en vanuit de Vrije Universiteit van Amsterdam ben ik bezig met een onderzoek naar de Cyberpoli. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met en jullie meningen over de Cyberpoli. Zou je die met mij willen delen? Dan zou ik graag een interview met jou willen doen!

    We zullen praten over de Cyberpoli, wat je ervan vindt, waarom je het gebruikt, wat vindt je vindt van het ervaringen delen of vragen kunnen stellen, of je het een leuke website vindt of wat je misschien niet zo goed vindt. Noem maar op! Je mag alles zeggen wat je denkt en vindt! Met jouw antwoorden willen we de Cyberpoli verbeteren en nog beter laten aansluiten op wat jij belangrijk vindt! Dat is goed nieuws toch?! Ik neem ook wat lekkers voor je mee!

    Lijkt het jou leuk om mee te helpen aan mijn onderzoek en samen te praten en na te denken over Cyberpoli? Aarzel dan zeker niet om een berichtje te sturen. Je mag ook een mail sturen naar chantieluijten@live.nl. Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, beantwoord en geef ik die graag!

    Groetjes,

    Chantie
  • Avatar van Chantie70
    Chantie70 op 18 mei 2015
    Twijfel niet langer en stuur mij een berichtje!
  • Avatar van Chantie70
    Chantie70 op 10 juni 2015
    Hallo lieve leden! We hebben voldoende interviews, hartelijk bedankt allemaal.

    Dit is de laatste week dat de vragenlijsten online staan, deel jouw mening en vul ze gauw in! Dan maken we binnenkot de winnaars bekend van de cadeaukaartjes.

    Alvast bedankt allemaal! :D
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 10 juni 2015
    Fijn dat het gelukt is!
  • Avatar van Chantie70
    Chantie70 op 11 juni 2015
    Lief van je Chickie! :D