Vakantie....(pret, ellende, frustratie, lol, paniek)

  • Avatar van Christine
    Christine op 8 juli 2010
    Verhalen over verstoorde vakanties, paniek in het vliegtuig, heldendaden op de camping, frustraties van thuisblijvers, ALLE verhalen zijn welkom!

    Onder de inzenders verloten we 3 kadobonnen! Je kunt inzenden tot eind augustus.
  • Avatar van Nienke
    Nienke op 9 juli 2010
    Nou, wij gingen bijna niet! Want mijn paspoort was dus weg!! We zouden het bijna gaan gokken om gewoon weg te gaan, maar iemand zei dat als de vreemdelingendienst er achter zou komen we het land uitgezet konden worden. Beetje overdreven allemaal, toch?!! Gelukkig lag het paspoort gewoon onder het kopieerapparaat van de printer bij ons thuis. doei
    Bericht gewijzigd op vrijdag 9 juli 2010 13:39
  • Avatar van Roesja
    Roesja
    op 26 juli 2010
    Ik vind het een mooi verhaal Nienke!
    Ik heb me ook wel eens rot gezocht naar mijn paspoort en na de tiende keer in de zelfde tas gekeken te hebben, lag het onder de bodem van die tas! Stom he!
    Gelukkig kunnen jullie nu wel lekker weg! Geniet ervan!
  • Avatar van Dakota
    Dakota op 27 juli 2010
    Wij wilden voor een weekje ergens heen met mijn vader, moeder en 2 broertjes, maar we wisten niet waarheen. Mijn moeder ging toen op het internet kijken en vond een hele leuke camping in Oostenrijk. Mijn neef was daar ook met zijn ouders geweest en zei dat er van alles te doen was. We hadden toen snel geboekt, omdat er niet zoveel plekken meer vrij waren, maar 2 dagen voor vertrek keek mijn vader nog even naar het weer en wat bleek; het zo alleen maar regenen en koud worden!!

    We hadden de plannen dus op het allerlaatste moment afgeblazen en gingen toen een weekje naar het Safaripark in de Beekse Bergen waar we dichtbij het bos kampeerden tussen de wilde dieren!! Echt heel vet en het was ook superlekker weer, dus ik vond het helemaal niet zo erg dat we in Nederland bleven.