skullman op 27 december 2005
mischien wel dom maar hiero kun je iedeeén kwijt voor cyberpoli.
voor de website bedoel ik dan he.
voor de website bedoel ik dan he.

Dankjullie CP!(K)
 Dankjullie CP!(K)  Kuskus!!
  Kuskus!!

verder ist miss een leuk idee.. om een soort van 'winkel' te maken waar iedereen producten aan kan toevoegen die verkocht worden,, of goede winkels.. ook ist miss leuk.. om recepten ding te maken.. want mijn moeder en ik hebben suuuupeer lekkere glutenvrije muffins gemaakt.. en die zijn echt heel erg lekker.. duss dat je miss recepten kan delen met anderen.. kan miss ook wel op het forum maar tis ook leuk als je aparte afdeling hebt.. miss dat deze dingen er al wel zijn o dpe site want k ben dr tijdje niet geweest.. dus als dat zoo iss.. Excuses..
 verder ist miss een leuk idee.. om een soort van 'winkel' te maken waar iedereen producten aan kan toevoegen die verkocht worden,, of goede winkels.. ook ist miss leuk.. om recepten ding te maken.. want mijn moeder en ik hebben suuuupeer lekkere glutenvrije muffins gemaakt.. en die zijn echt heel erg lekker.. duss dat je miss recepten kan delen met anderen.. kan miss ook wel op het forum maar tis ook leuk als je aparte afdeling hebt.. miss dat deze dingen er al wel zijn o dpe site want k ben dr tijdje niet geweest.. dus als dat zoo iss.. Excuses..   ops:  Kuss.. Manon
ops:  Kuss.. ManonU kunt uw toestemming op elk moment intrekken door de pagina Cookiebeleid te bezoeken.