help, ze valt me aan!!!!

  • Avatar van Kippetje
    Kippetje op 20 maart 2006
    Hallo mense

    Ik heb een zus die coeliakie heeft. Ik heb ook nog 2 kleine broertjes die het hebben. M'n zus is heel boos op mij omdat ik wel bolletjes mag en ook dat ik lekkere koekjes mee naar school mag. Als ik dan geen koek mee heb, praat ze daar de hele tijd op de fiets over. Dit is vet niet leuk HELP me!!! hoe kom ik hier vanaf?

    MAZZLE kippetje
  • Avatar van nien
    nien op 24 maart 2006
    mmm zo te horen heb je zelf geen coeliakie....
    dnek je eens in hoe het is om het wel te hebben en wat je zusje en broetjes dus hebben.......ik vind het dus helemaal ine raar dat ze dat ook graag wil,, toen ik wat jonger was had ik dat namelijk ook vaaak....
    maa goed ik hoop voor je dat het iets minder owrdt;)
    doeii nien
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 24 maart 2006
    HeeJ, :)

    Ik snap best dat het niiet leuk is nee.
    Maar toch begryp ik haar wel, het is inderdaad niet leuk als zy iets niet zou mogen wat jy wel mag eten. Maar als jullie nou glutevrye koekjes kopen die zij WEL mag, dan hebben jullie beide koekjes, toch??
    Hopelyk word het minder he. ;)

    Xox
  • Avatar van Sannai
    Sannai op 29 maart 2006
    ik snap het ook heel goed. ik ben hier de enigste thuis die coeliakie heeft en ja ik zelf had er ook moeite mee vroeger, en zelfs nu ben ik nog wel eens jaloers als ik iets niet mag hebben wat anderen wel mogen eten maar gelukkig heb ik dan ook wel glutenvrije producten thuis wat ook net zo lekker is of misschien nog wel lekkerder :P . misschien zou je je zusje iets lekkers kunnen geven wat glutenvrij is als jij ook iets lekkers eet ofzo, dan is het toch wel zo eerlijk! je zusje hoeft niet jaloers te zijn want er zijn genoeg glutenvrije producten die ook erg lekker zijn!
  • Avatar van karretje
    karretje op 27 december 2006
    Wat stom zeg! Ik hoop niet dat ze je echt elke keer zo ondervraagt.
  • Avatar van Manon
    Manon op 1 januari 2007
    Heejj,,
    Tis inderdaad heel lastig als je het hebt maar ook als je daar rekening mee moet houden.. maaaarrr.. je moet een van je ouders eens laten kijken vooral bij de C1000 hebben ze bijvoorbeeld van die kleine mergpijpjes of bokkepootjes waar geen gluten in zittenn.. en die kun je gewoon in de koektrommel doen of wat dan ook.. en dan hebben jullie gewoon hetzElfde koekje :) allebei tevreden toch?? Bij de Albert Heijn kun je ook eens kijken want daar staat tegenwoordig achterop de koekjes en andere producten of er gluten in zitten of niet.. dus daa rhebben ze ook wel van die koekjes:) Succes ermee..:)
  • Avatar van froukjeh
    froukjeh op 2 maart 2007
    Hallo mense

    Ik heb een zus die coeliakie heeft. Ik heb ook nog 2 kleine broertjes die het hebben. M'n zus is heel boos op mij omdat ik wel bolletjes mag en ook dat ik lekkere koekjes mee naar school mag. Als ik dan geen koek mee heb, praat ze daar de hele tijd op de fiets over. Dit is vet niet leuk HELP me!!! hoe kom ik hier vanaf?

    MAZZLE kippetje
    dat is idd lastig ik heb ook nog een zusje met coeliakie dus wij hebben er geen last van