KAm'P

  • Avatar van melaniee
    melaniee
    op 4 april 2006
    HeeJj ALLeUhMaaL..!!

    Ik heB Un VraaGJuh....#
    WiE is WellES oP kaMp GEweeST? BijV. Van SchooL ofzO..
    En Hoe HEb juh DAt ALlEmaal GEdaAN mET UT ETen..??
    Ik HoOp DAt ieMaND mij HIeR mEe kaN HELpen..

    -xxx- Un CoeLiaKieGirL#
  • Avatar van hoi263
    hoi263 op 4 april 2006
    Uh
    ik heb gewoon me eigen spullen gekocht zoals brood, jam enz.... , boter,vlees en snoep. ik moest het bonnetje van de boodschappen meenemen,En toen kreeg ik dat geld terug van me school.

    Groetjes kirsten 8)
  • Avatar van karretje
    karretje op 8 april 2006
    Heeyz :O

    Ik ga aankomende dinsdag ( 13 april) naar Borkum met school (is een DUits-eiland in de Waddenzee). :P

    Ik ben 2 week geleden naar m'n mentor gegaan en heb gezegd dat ik coeliakie heb. 'ik heb coeliakie' zei ik. Hij vroeg toen 'wat?'hij wist niet wat dat was. Ik zei dat ik geen tarwe, rogge, gerst enz. mag eten. Hij zei dat hij ging kijken wat hij kon regelen. :Shock:

    Ik ging dus vorige donderdag naar hem toe en zei: Moet ik nog wat speciaals meenemen op kamp?. Hij zei:'ik heb een brief geschreven en ik kreeg een email terug waarin stond dat het geen probleem was, ze hadden het wel vaker.' Dus ik ga nu op kamp en neem voor de zekerheid wat brood (bolletjes???) mee. ;)

    Het voordeel wel is dat wij in een goed georganiseerde jeugdherberg gaan. Maar ik ben in groep 7, 8 ook wel op kamp geweest ook wel zonder school. Ik heb een aantal keren zelf een bak nasi (van de AH volgensmij) meegenomen. Elke avond werd er voor mij wat opgewarmd. Best lekker!!! VOor brood zorgde ik wel altijd en ik neem zelf wat snoep mee; Als ze dan gaan trakteren pak ik daar wat van.

    Veel plezier op kamp!!! en hopelijk wordt het heel gezellig!!!! :P :P :)
    Ajûs, Karretje :D :D
  • Avatar van Nina444
    Nina444 op 4 september 2007
    ik ben op kico kamp geweest in veldhoven daar ga ik ieder jaar heen en ik ben nog nie zo lang glutenvrij nou das een kamp met allemaal verschillende kindren uit heel nederland en das heel gezellig daar gingen we allemaal activiteiten doen ene zo en bowlenen zwemmen enz.en daar was toevallig ook nog een kindje dat glutenvrij was! dus werden we samen in ons greoepje ingedeeld en daar houden ze heel erg rekening met het dieet! dus wij hoefde helemaal geen eten te kopen want dat kochten ze voor ons! dit was de eerste keerdat ik met het dieet op kamp ging dus het was wel ff wennen maar het was superleuk!
    groetjesss nina
  • Avatar van katinkater
    katinkater op 10 september 2007
    Hee ;)
    Ik ben ook al een paar keer op kamp geweest, van sport en van school. Op school had ik onwijs geluk met mijn lerares, die had van alles voor mij geregeld en gebeld enzo. Ik heb toen een paar bolletjes en boterhammen meegenomen en ook pasta enzoo
    op sport kamp had ik ook een paar keer gebeld met de leider, en ook brood, koekjes, pasta, etc meegenomen. Dus een beetje van die standaard dingen ;)
    ze deden er niet echt moeilijk over gelukkig, ze hielden ook wel rekening met mij enzo!
    veel succes en plezier op kamp ;)
    xxx

    btw: Je kan ook een keer op een glutenvrij kamp gaan, dat is echt super leuk en het eten word gewoon voor je geregeld :D