Spoed

  • Avatar van Fien
    Fien op 23 mei 2014
    Hey iedereen,

    mijn astma is voorlopig niet meer onder controle. Ik had gisteren (22/05/2014) heel veel last van mijn astma. Mijn puffers hielpen niet en ademen met zo een zakje in een vochtige kamer hiep ook niet. Ik had het gevoel dat als ik stopte met moeite te doen om te ademen dat ik effectief stopte met ademen. Dat werd zo vermoeiend op den duur. Mijn mama heeft dan water laten koken en daar viks in gedaan. Daar moest ik 10 minuten boven hangen met mijn ogen toe, dan moest ik rustig in en uit ademen. Dan ben ik gaan slapen. Die nacht sliep ik heel onrustig. Mijn moeder kwam regelmatig controleren of dat alles in orde was. Deze ochtend (23/05/2014) ben ik naar de spoed gegaan omdat het niet meer te houden was. Ze hebben dan bloed getrokken en dan moest ik zo een ayresolmasker opzetten om te ademen. Dat deed echt goed. Eindelijk kon ik weer (min of meer) normaal ademen. Nu blijkt dat ik al jaren de verkeerde medicatie toegediend krijg. Ik heb zo'n langwerkende puffers, maar geen puffer dat goed is om een astma-aanval te behandelen. Echt rot. Nu gaat het al een beetje beter. Al een geluk :D

    zouden jullie iets willen laten weten. Goed geschreven, interessant, .....?

    groetjes :D
    Bericht gewijzigd op zaterdag 24 mei 2014 16:47
  • Avatar van RomyB2002
    RomyB2002 op 24 mei 2014
    Wauw wat erg :( maar wel fijn dat je nu je hoede medicatie hebt :D
  • Avatar van Fien
    Fien op 24 mei 2014
    Ik was echt verbaasd toen ze zeiden dat ik verkeerde medicatie had, het is nog eventjes wennen, maar dat komt wel in orde. Hoe is het met jou?

    xxx
  • Avatar van joke0604
    joke0604 op 24 mei 2014
    Hey je nichtje hier,

    ik heb er van gehoord.
    Hou u zeker sterk.
    Je bent een sterke meid.
    Je zult er nooit alleen voor staan.

    xx
  • Avatar van Fien
    Fien op 24 mei 2014
    hey nichtje,

    mercikes :D

    xxxxx