Onderzoek epilepsie

  • Avatar van Soofje99
    Soofje99 op 12 juni 2019
    Hallo,

    Toen ik 12 was heb ik mijn eerste mogelijke toeval gehad. Alle symptomen van een epileptische toeval waren aanwezig. Dit heeft voor mij een grote impact gehad. Mijn vader en mijn oom hebben allebei vastgestelde epilepsie. Ik ben toen de hele ziekenhuismolen in geweest, en ze hebben toen vastgesteld dat ik geen epilepsie had. Aangezien ze op de MRI scan niks hadden kunnen vinden. Op mijn slaap EEG en normale EEG hadden ze wel wat gevonden, maar dit is mij niet verteld.

    Vorig jaar oktober heb ik op dezelfde dag 2 toevallen gehad, waarbij ik bij de eerste toeval op mijn gezicht ben gevallen en alles zat onder het bloed. Ik ben toen aangemeld bij SEIN en zij zijn opnieuw gaan zoeken of ik toch mogelijk wel epilepsie zou hebben. We zijn nu een paar maanden later en ze hebben weer niks op de MRI gevonden, en wel op de EEG's. Volgende week woensdag heb ik opnieuw een afspraak met mijn neuroloog, en ik ben bang dat hij mij weer wegstuurt met dat ik niks heb. Ik ben bang dat ik weer wegval en misschien niet meer wakker word.

    Ik vroeg mij af of er iemand is met dezelfde ervaring als ik, en misschien meer erover kan vertellen.

    Alvast hartelijk bedankt!