Vaste tijd om te chatten!

  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 4 februari 2013
    Dag allemaal!

    We zien regelmatig dat jullie met elkaar willen chatten, maar dat je elkaar wel eens misloopt.. Want wanneer kun je nou het beste chatten?

    Daarom hebben we een ideetje...

    Iedere dag ben je welkom in de chatroom van 16.00u tot 17.00u en van 19.00u tot 21.00u.

    Dan is de kans groter dat je iemand tegenkomt in de chat.

    Uiteraard is de chat de hele dag verder open en kun je nog steeds afspraken maken met je cyberpoli vrienden om te chatten wanneer je wil op een ander tijdstip.
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 19 september 2013
    goed idee Roesja.
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 13 oktober 2013
    Dag allemaal!

    We zien regelmatig dat jullie met elkaar willen chatten, maar dat je elkaar wel eens misloopt.. Want wanneer kun je nou het beste chatten?

    Daarom hebben we een ideetje...

    Iedere dag ben je welkom in de chatroom van 16.00u tot 17.00u en van 19.00u tot 21.00u.

    Dan is de kans groter dat je iemand tegenkomt in de chat.

    Uiteraard is de chat de hele dag verder open en kun je nog steeds afspraken maken met je cyberpoli vrienden om te chatten wanneer je wil op een ander tijdstip.


    Hallo Roesja,

    Het is een heel goed idee,maar ik denk niet dat het op deze manier erg bekend zal worden.
    Als ik online ben,is er bijna nooit iemand online.
    Doordat er bijna nooit iemand online is,chat er ook bijna niemand.Is het misschien een idee,om Cyberpoli een stuk leuker te maken met iets?
    Laat maar wat weten.

    Groetjes Dina
    Bericht gewijzigd op vrijdag 10 januari 2014 16:59
  • Avatar van MyrnavanderWees
    MyrnavanderWees
    op 24 december 2013
    Hoi Roesja!

    Het is zeker een goed idee, maar ik denk dat het op deze manier niet echt bekend wordt onder de leden.
    Is het misschien een idee om dit bericht (hetzij ingekort) standaard op de homepage te zetten? Die pagina ziet iedereen namelijk voorbij komen..

    Groetjes
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 26 december 2013
    Hoi Roesja!

    Het is zeker een goed idee, maar ik denk dat het op deze manier niet echt bekend wordt onder de leden.
    Is het misschien een idee om dit bericht (hetzij ingekort) standaard op de homepage te zetten? Die pagina ziet iedereen namelijk voorbij komen..

    Groetjes



    Goed idee Myrna!
  • Avatar van stefbeckmann
    stefbeckmann op 21 januari 2014
    Goed idee! ik heb al een paar keer gekeken maar toen was er steeds niemand .

    groedjes Stef
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 23 januari 2014
    Dat kan. Het beste is om een chatafspraak met iemand te maken. Gewoon iemand uitnodigen!
    Dat doen anderen ook en dan lukt het wel.
    Niet iedereen is altijd op het zelfde moment online, dan loop je elkaar mis.
    Dus gewoon even iemand waarvan je het leuk vindt om meet te kletsen vragen voor de chatten een tijd afspreken. Doe ik ook altijd.
    Groetjes! Roesja
  • Avatar van stefbeckmann
    stefbeckmann op 28 januari 2014
    Dat kan. Het beste is om een chatafspraak met iemand te maken. Gewoon iemand uitnodigen!
    Dat doen anderen ook en dan lukt het wel.
    Niet iedereen is altijd op het zelfde moment online, dan loop je elkaar mis.
    Dus gewoon even iemand waarvan je het leuk vindt om meet te kletsen vragen voor de chatten een tijd afspreken. Doe ik ook altijd.
    Groetjes! Roesja
  • Avatar van stefbeckmann
    stefbeckmann op 28 januari 2014
    waarmee moet ik zeggen
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 28 januari 2014
    waarmee moet ik zeggen


    Hoe je tegen iemand moet zeggen of hij/zij wil chatten bedoel je?
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 30 april 2014
    Er is nog steeds nooit iemand online! :( Echt super jammer! Maar wel goed idee, alleen jammer dat het niet werkt!
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 6 mei 2014
    Er is nog steeds nooit iemand online! :( Echt super jammer! Maar wel goed idee, alleen jammer dat het niet werkt!


    Ja inderdaad.:(