school

  • Avatar van Chickie
    Chickie op 27 december 2014
    Heeii!

    Doen jullie met alles mee op school? Met schoolgym bijvoorbeeld of proefjes met scheikunde (met bijv. chloor?) of hoe doen jullie het als jullie in een scheikunde/natuurkunde/biologie lokaal zitten en daar net een proefje is gedaan? :)
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 5 januari 2015
    Niemand?
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 12 februari 2015
    whoops foutje
    Bericht gewijzigd op donderdag 12 februari 2015 17:26
  • Avatar van kaar
    kaar op 24 maart 2015
    Hoi! Met gym doe ik niet mee, ik heb een tijdje een peakflow meter gebruikt om te bepalen of ik wel of niet mee mocht doen maar dit werkte niet echt voor mij. Als ik in zo'n lokaal zit en ik heb last van mijn astma zeg ik dat tegen mijn docent en mag ik even buiten zitten want ze weten allemaal van mijn astma af!
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 30 maart 2015
    ohhhh ! Okayy! En met scheikunde? :)
  • Avatar van kaar
    kaar op 15 april 2015
    Ik doe altijd gewoon mee met de les, we doen ook bijna nooit proefjes. Als we wel proefjes doen dan probeer ik gewoon mee te doen, als ik het echt benauwd krijg ga ik gewoon even buiten de klas (dat mag van de docent). Meestal probeer ik gewoon naast een raam te zitten en dan gaat het wel!
  • Avatar van Jet
    Jet op 5 augustus 2015
    ik doe altijd gewoon mee met gym. behalve als ik buiten adem ben en benauwd word maar dat gebeurt bijna nooit
  • Avatar van MeganSanders2000
    MeganSanders2000 op 7 oktober 2015
    met gym doe ik wel altijd mee, maar als het even niet gaat stop ik of ik doe alles veel rustiger aan. over scheikunde en natuurkunde lessen: meestal doe ik mee. ik probeer in ieder geval zo veel mogelijk mee te doen. bij natuurkunde doen we nooit echt proefjes. bij scheikunde bijna elke les een paar. als het dan niet gaat zeg ik het tegen mijn docemt en dan mag ik even naar buiten.