Kwaliteit van leven bij DM1 patiënten tussen de 10 en 20jr.

  • Avatar van Kwaliteitvanleven
    Kwaliteitvanleven op 25 november 2015
    Geachte forumleden,

    In de voorwaarden las ik dat het niet toegestaan is om een enquête aan te bieden zonder toestemming. Hier moet eerst toestemming voor zijn verkregen, echter kunnen wij geen informatie vinden hierover (waar en hoe?).

    Onze vragen gaan over de kwaliteit van leven bij kinderen tussen de 10 en 20jr met DM1.

    Wat meer informatie over ons: wij zijn studenten verpleegkunde en voeding en diëtetiek aan de Haagse hogeschool. Op dit moment doen we de minor kwaliteit van leven en aan het eind van deze minor moeten wij advies geven aan de GGD.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij zouden het op prijs stellen als wij de enquête hier mogen plaatsen.

    Met vriendelijke groet,

    Studenten van de Haagse hogeschool.
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 27 november 2015
    Dag studenten,
    Helaas is het niet de bedoeling enquêtes te plaatsen op de cyberpoli. Jullie hadden mij daarover eventueel een bericht kunnen sturen, als het goed is hebben jullie na de registratie een bericht van mij gehad. Helaas heb ik niets van jullie vernomen.
    Ik wens jullie veel succes met jullie opdracht. er zijn wellicht andere fora die je wel kunt gebruiken.
    Vriendelijke groeten,
    Roesja van Doorn
    Coordinator