interview over invloed van een glutenintolerantie

  • Avatar van LienVerschueren
    LienVerschueren op 8 november 2013
    Hallo,

    ik ben Lien Verschueren, een studente op het Sint-Bernardus College in Oudenaarde. Ik doe mijn eindwerk over de gevolgen van een glutenintolerantie op het leven van mensen die aan deze aandoening lijden, en dan vooral over de aanpassingen in onze maatschappij en de gevolgen op het sociale leven.

    Mijn vraag is of er iemand interesse heeft om enkele vragen te beantwoorden over zijn/haar kijk op deze aandoening. Zo kan ik verschillende visies op deze aandoening bekijken.

    Groetjes Lien
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 11 november 2013
    is dit schriftelijk of in het echt? want ik zou het erg leuk vinden alleen is tijd een probleempje. groetjes willeke
  • Avatar van LienVerschueren
    LienVerschueren op 16 november 2013
    is dit schriftelijk of in het echt? want ik zou het erg leuk vinden alleen is tijd een probleempje. groetjes willeke


    hye,
    ik heb een lijst met vragen rond coeliakie opgesteld. (die eerst nog even gecheckt moet worden door mijn leerkracht) Ik kan deze naar jou doorsturen via e-mail als je interesse hebt. Je zou me er heel erg mee helpen !
    groetjes Lien
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 17 november 2013
    nou stuur maar keertje door naar: willekepoeliejoe@hotmail.com :)
  • Avatar van LienVerschueren
    LienVerschueren op 17 november 2013
    oh dank je! het kan wel nog even duren want mijn leerkracht moet nog kijken of het goede vragen zijn en dat duurt even :)
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 17 november 2013
    oke oke, ik zie het wel verschijnen:)
  • Avatar van LienVerschueren
    LienVerschueren op 3 januari 2014
    ik heb je de vragenlijst doorgestuurd op je e-mailadres :)