Tvf operatie geweest

  • Avatar van Caitlenm
    Caitlenm op 13 maart 2015
    vorige maand plaatste ik op het forum dat ik een hartkaterisatie kreeg. En dat ik dan een aantal welen moet wachten voor de grote operatie. Nou mooi niet terwijl ik in het ziekenhuis aan het wachten was voor de operatie kregen we een mailtje waarin stond dat ik die woensdag erna mijn grote operatie kreeg?. Dus ik mocht vrijdag naar huis! En werd dinsdag weer verwacht?. Ik bevond me toen in een soort van emotionele achtbaan ik wist niet wat ik moest verwachten en alles. Dinsdag werd ik weer verwacht iedereen herkende me en alles er lagen zelfs nog kinderen op de zaal die er die week er voor ook lagen?. Maar ja toen ging alles echt vet snel. Woensdag twee en een halve week geleden om 7 uur in de ochtend werd ik met bed en al naar de ok gereden huilen dat ik moest?. Ik was vet bang en alles. Gelukkig viel het ontzettend mee en de herinneringen die ik heb zijn goed opzich in hoeverre het ziekenhuis goed kan zijn dan. Ik kreeg mijn eigen box toen ik van de ic af kwam en ik had ook drains. Die stomme drains zorgde er voor dat ik nog lang niet naar huis kon. Die hebben er tot vrijdag in gezeten daardoor kon ik maandag middag pas weer naar huis?. Nu ben ik alweer thuis en gaat het veel beter met mij. Ik moet nog heel lang revalideren en ze schatten dat ik pas weer rond september mezelf ben. School zit er voorlopig ook niet in dus dood ik de tijd met tv kijken?. Toen ik thuis kwam maandag was ik helemaal van slag ik kon alleen maar huilen wat raar is want je zou verwachten dat je blij bent als je thuis bent nu ben ik dat ook wel. Om deze nare periode af te sluiten ben ik bezig met een doos waar ik al mijn kaarten leeg gelopen ballonnen en nog veel meer in kan doen en heb ik gister twee kaarten naar het ziekenhuis gestuurd als bedankje want de laatste week was ik niet echt aardig omdat ik veel tegenslagen heb gehad. Voor de kinderen die in het LUMC zijn behandeld hebben jullie ook tikkies en stuur me even een privé bericht wil wat vragen.
    Veel liefs
    Caitlen?
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 19 maart 2015
    Hoi Caitlen,
    Fijn dat de operatie nou voorbij is en dat het goed gegaan is!
    Ik snap heel goed dat het onwijs spannend was voor je en die huilbuien thuis snap ik ook wel. alle spanning moest er gewoon even uit he?
    Jammer dat je nog niet naar school kan. mag je niet wat werkjes thuis doen al? En komen je vriendinnen je ook wel opzoeken af en toe?
    Mag je straks als het lekkerder weer wordt al even naar buiten misschien?

    Beterschap in ieder geval!!
    Groetjes! Roesja
  • Avatar van Caitlenm
    Caitlenm op 19 maart 2015
    Ik mag gelukkig weer naar buiten maar ik ben er nog lang niet. Ik heb nog wat controles waarvan een woensdag was maar die echo was niet goed er was te veel vocht in mijn hart zakje en rond mijn longen dus kreeg ik meer plas medicijnen nou moet ik morgen terug en als er nog vocht is moet ik helaas prednison en anders moet het weg gezogen worden of zo. Maar goed er word volgende week klassen contact gelegd dus dat ik thuis les kan krijgen dat is wel fijn nu maar hopen dat het vocht weg gaat en ik snel herstel maar ja. We zullen zien