in de knoop

  • Avatar van Xx_joy_xX
    Xx_joy_xX op 12 augustus 2014
    hai allemaal
    ik heb heel vaak met mijn diabetes dat ik heel erg in de knoop zit met mezelf. en ik gok erop dat ik niet de enigste ben die dat heeft. ik vind het altijd fijn om dan met iemand te praten die het begrijpt en weet waar ik het over heb. als je een keer met zon rot gevoel loopt gooi het in de groep en ik zou jullie en ik hoop andere ook een hart onder de riem willen steken om elkaar eruit te helpen. lijkt het jullie wat ik hoop het namelijk wel! xx joyca
  • Avatar van destinyw99
    destinyw99 op 6 september 2014
    Ik vind het gewoon lastig, weet je.
    niemand begrijpt je echt. heel veel mensen zeggen gewoon, spuit en controleer maar gewoon dan ben je er vanaf. maar het probleem is: je bent er nooit en te nimmer van af.
    Bericht gewijzigd op maandag 28 maart 2016 21:37
  • Avatar van Xx_joy_xX
    Xx_joy_xX op 6 september 2014
    hooi destini,
    ja ik snap je hoor ik weet hoe vervelend het kan zijn. ik ben dan geen bitch haha maar die vraag krijg ik ook altijd! ik vind het wel leuk hoor om te praten met je! gr joyca
  • Avatar van destinyw99
    destinyw99 op 6 september 2014
    .
    Bericht gewijzigd op woensdag 28 januari 2015 21:23
  • Avatar van JorisvanElk
    JorisvanElk op 27 november 2015
    He hallo, Ik ben Joris en hen nu iets meer dan een jaar Diabetes. Ik moet zeggen ik begrijp het inderdaad het ook. Veel mensen zeiden eerst ach spuit en prik een keer voordat je eet en dat is alles. En nu ik een pomp denken veel mensen dat het enige wat je hoest te doen is een keer een vingerprik en dat is het, maar het toch heel wat om 24/7 Diabetes te hebben. Als iemand ooit een keer zin heeft om te chatten ofzo stuur me maar een mail of stuur me een berichtje op Cyberpoli. Mijn e-mail is: jorisvanelk@outlook.com. Joris van Elk 12 Jaar
    Bericht gewijzigd op vrijdag 27 november 2015 21:54