reacties van anderen

  • Avatar van Chickie
    Chickie op 9 februari 2015
    Ik ben nu een week ziek thuis en besloot vandaag wat huiswerk te maken, omdat ik me ietsjes beter voelde en om te voorkomen dat ik heel erg achter ga lopen. Maar zodra ik iets over het huiswerk aan vriendinnen vroeg kreeg ik als opmerking: Je kan toch geen huiswerk maken als je ziek bent....

    Echt ik kan daar zo verdrietig van worden. Ik heb geen keus , ik zal wel huiswerk moeten maken wil ik overgaan, ookal voel ik me beroerd..

    En als ik me goed genoeg voelde zat ik echt wel op school hoor....

    Heb echt het idee dat ze het gewoon niet willen begrijpen

    Hebben jullie dat ook?
  • Avatar van noekienoodel
    noekienoodel op 13 februari 2015
    Pff, sommige kinderen. Mensen moeten blij zijn dat je nog huiswerk probeert te maken! Ik heb altijd precies hetzelfde hoor, dan denk ik gewoon negeren ze weten op dat moment gewoon niet hoe het zit?
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 14 februari 2015
    Ik ben blij dat je het herkent! Naja, niet blij natuurlijk dat je hetzelfde hebt haha, je snapt het wel ;p

    Maar het komt gewoon zo lullig op mij over... ik zat ook liever op school :( en ik heb serieus in 2 weken niks gedaan & ik moest een verslag inleveren en maakte het dus en kreeg meteen die opmerking! Echt zoo vervelend!
  • Avatar van Dina10
    Dina10 op 15 februari 2015
    Nee,ik heb er geen last van.
    Maar ik begrijp wel dat je het vervelend vind dat ze dat zeggen.
    Ik ben na de kerstvakantie 3,5 weken ziek geweest.
    Daarom kreeg ik ook wat huiswerk van mijn juf zodat ik niet té veel achter liep.
    De juf had op een kaartje geschreven dat ik niet alles hoefde te maken.
    Ik deed gewoon mijn best en als ik zin had maakte ik wat.
    Niet te weinig,en niet te veel.
    Ik snap niet waarom je vriendinnen dit zeggen,het is gewoon kinderachtig als je dat zegt.
    Jij probeert gewoon je best te doen en hun hoeven zich niet met jou te bemoeien.
    Niks van aan trekken meid!Als hun eens een keer ziek zijn geweest en huiswerk hebben gekregen moet je hetzelfde terug zeggen.::P


    Xxx
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 16 februari 2015
    Fijn dat je er geen last van hebt!
    Ik snap het wel, dat hun dat vinden want ik ben echt heeel vaak ziek maar het is wel heel vervelend!
    Fijn dat het met jouw zo goed ging! Helaas heb je op de middelbare school veel meer huiswerk en is het niet te voorkomen dat je achterloopt, omdat je veel huiswerk niet kan maken zonder uitleg!

    Hahah, zal ik doen! :) ( ze zijn alleen nooit ziek :) )