Nieuw enzym voor gluten

  • Avatar van Manon
    Manon op 18 september 2006
    Hee allemaal, ik open daarnet de cyberpoli site en zie daar staan, nieuw enzym voor gluten en werd gelijk helemaal blij..;):D als dat echt zou werken zouden we gewoon weer aaaaaaaaaaaaaales kunne eten..:D van mij mag dat goedgekeurd worden en ingevoerd..:D kdacht laat ik dit jullie eve meedelee..:)
    Kuss Manon
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 21 september 2006
    jaa ik zag het ook net.
    dat zou geweldig zyn als dat zou kunnen!
    dan zouden we gewoon alles weermogen eten. :D

    kusje.
  • Avatar van melissa11
    melissa11 op 21 januari 2007
    nouw je kunt er in geloven maar ik niet. :) :D
  • Avatar van Manon
    Manon op 29 januari 2007
    Njaa heb het aan mijn dokter gevraagd die gelooft ook niet zo snel in dit soort dingen maar hij is redelijk positief over de resultaten tot nu toe maa rhet duurt nog wel een aantal jaar voordat dit echt op de markt komt nja we zien het allemaal wel., voorloopig nog dieet houde.,:P;)
  • Avatar van katinkater
    katinkater op 13 april 2007
    Ik hoop echt zwaar dat het lukt!
    eindelijk gewoon alles eten..lijkt me wel raar trouwens;)
    Maar hoe gaat dat helemaal werken dan?
    Kus
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 10 juni 2007
    nouja je moet er maar niet al te veel aan denken dat het ECHT gaat lukken allemaal, maar ALS het lukt, dat zou dan geweldig zijn!
  • Avatar van lentuh
    lentuh op 11 juni 2007
    Ik weet niet of dat wel werkt, dat hebben ze een paar jaar geleden ook al gezecht... Nu is het er nog steeds niet ... Maar als het zou lukken word ik HELEMAAL HAPPY :D
    Mij lijkt het ook raar, heb ik denk ik nog steeds het gevoel dat ik verkeerde dingen eet ;)
  • Avatar van J0j0tjuh
    J0j0tjuh op 20 juni 2007
    is er ook ergens een site waar vermeld staat in hoevere de onderzoeken zich vorderen en de resultaten, want ben daar wel benieuwd naar.
  • Avatar van Nina444
    Nina444 op 5 juli 2007
    ik zou het ook geweldig vinden als het kan!
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 21 juli 2007
    is er ook ergens een site waar vermeld staat in hoevere de onderzoeken zich vorderen en de resultaten, want ben daar wel benieuwd naar.


    nee volgens mij niet.. na dat ene bericht dat er een enzym was gevonden heb ik er nergens meer wat over gehoord.. maarja het is maar afwachten,, :?