goeie glutenvrije winkels

  • Avatar van jens
    jens op 22 november 2011
    ken je winkels waar je wel lekkere glutenvrije dingetjes (eten) kan kopen of restaurants (het liefst aangegeven door naam en plaats van restaurant) waar je lekker kan eten geef hier je ideeen!
  • Avatar van jens
    jens op 22 november 2011
    de G&W is wel een goeie winkel je kan er wel veel glutenvrije koekjes, crackers, snoepjes, bolletjes (brood) enz. googel het maar hij is best wel bekend
  • Avatar van maritjuuhh
    maritjuuhh op 22 november 2011
    uhm
    de weide of zoiets in ijselstien
  • Avatar van Annee
    Annee op 24 november 2011
    De Zaailing in Leiden is een goede haha. En Pannekoekenhuis Oudt Leijden (In leiden haha) ook. En er zit een glutenvrije pizzeria in Leiderdorp!
  • Avatar van Fay93
    Fay93 op 25 november 2011
    ken je winkels waar je wel lekkere glutenvrije dingetjes (eten) kan kopen of restaurants (het liefst aangegeven door naam en plaats van restaurant) waar je lekker kan eten geef hier je ideeen!



    ik weet wel een winkel waar je glutenvrije dingen kan eten/kopen,en dat is:libra.
    het is in:hoogstraat schiedam.

    groeten:fay.
  • Avatar van shano
    shano op 2 december 2011
    He he allemaal,
    Er zit in Arnhem een natuurwinkel.Midden in het centrum.En in de jumbo ook in Arnhem winkelcentrum de lelie zit een heel rek vol glutenvrije producten

    Gr. Shano
  • Avatar van Roos1998
    Roos1998 op 5 december 2011
    ook de natuurwinkel ''De Tuinen'' is een super winkel. Ze verkopen Le Poole en Schar, en zelfs een eigen tuinen merk. Laatst zag ik ook een Gluten test. Als je er naar op zoek bent. Op naar De Tuinen dus! :P
  • Avatar van Pienn
    Pienn op 10 december 2011
    De Zaailing in Leiden is een goede haha. En Pannekoekenhuis Oudt Leijden (In leiden haha) ook. En er zit een glutenvrije pizzeria in Leiderdorp!

    er zit ook een hele goeie pizzeria in lisse. vind ik persoonlijk lekkerder. je kan daar ook heerlijk pasta eten.
  • Avatar van rick00
    rick00 op 22 januari 2012
    ken je winkels waar je wel lekkere glutenvrije dingetjes (eten) kan kopen of restaurants (het liefst aangegeven door naam en plaats van restaurant) waar je lekker kan eten geef hier je ideeen!
  • Avatar van rick00
    rick00 op 22 januari 2012
    ook de natuurwinkel ''De Tuinen'' is een super winkel. Ze verkopen Le Poole en Schar, en zelfs een eigen tuinen merk. Laatst zag ik ook een Gluten test. Als je er naar op zoek bent. Op naar De Tuinen dus! :P

    Daar ben ik ook een keer geweest goed spul
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 22 januari 2012
    http://www.la-petite-gastronomie.be/nl/index.php is de webshop van een klein winkeltje in belgie! helemaal glutenvrij! als je dicht bij de grens woont is het zeker de moeite waard om daar heen te gaan
  • Avatar van Pien1991
    Pien1991 op 13 januari 2013
    Van Voorst en Hardeman in Ede.
    Groot assortiment in de winkel en een webshop.

    Wij gaan binnenkort na een tip van iemand eens naar Duitsland, schijnt daar stukken goedkoper te zijn en net over de grens.
    Dus eerst eens proberen en kijken of het echt scheelt, misschien dat we dan 1x per maand een dagje naar Duitsland gaan voor glutenvrije producten (Y)
  • Avatar van Ethel
    Ethel op 31 juli 2013
    In belgie is er een delhaize terrasana die 1 rek, 1 gang heeft met glutenvrije producten en dat is in berchem antwerpen. Weet er nog iemand winkels enkel in belgie???
  • Avatar van willeke000
    willeke000 op 31 juli 2013
    op www.livaad.nl kun je makkelijk zien bij welke restaurants je terrecht kan! goede ervaringen mee
    Bericht gewijzigd op woensdag 31 juli 2013 23:25