liedje over diabetes

  • Avatar van myrthe1111
    myrthe1111 op 22 november 2012
    hey allemaal.
    om moment loop ik erg te strugglen met mn diabetes en gaat het nog niet echt lekker. mn hba1c is veel te hoog en ik krijg het maar niet naar beneden. ik ben nu 16 jaar en heb sinds met 5e diabetes. ik heb hier een liedje over geschreven en op youtube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=OHocaETc0tw&feature=g-upl misschien dat jullie het leuk vinden om te luisteren.
    x myrthe
  • Avatar van Roesjadmin
    Roesjadmin
    op 27 november 2012
    Ik heb het gezien en gehoord en vind het super van je dat je je zo hebt geuit!
    Top!
  • Avatar van charlottee
    charlottee
    op 28 december 2012
    Ik heb net het nummer geluisterd! (En ook je andere nummers)
    Wat een mooie stem heb je!
    De tekst van het liedje over diabetes vind ik mooi. Het is ook herkenbaar bij mij. Ik heb ook echt mijn ups en zoveeeeeeeel downs periodes gehad.
  • Avatar van Pj1992Wpj
    Pj1992Wpj op 28 december 2012
    Knap dat je dit liedje geschreven hebt. Heb je ook de pianopartij geschreven?
    Je hebt een zeer mooie stem. Heb je ook les in zang en piano?
    Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik speel zelf saxofoon en piano, daarom ben ik zeer geïnteresseerd.

    En knap dat je je zo geuit hebt.
  • Avatar van rrtt1zusje
    rrtt1zusje op 2 februari 2013
    Wauw ! Zeker goed, ik herken het helemaal.
    Zou ik de songtekst kunnen krijgen? Ik moet namelijk examen voor CKV doen en dan moeten we een liedje zingen of tekenen. Ik ga zingen want ik zing zelf ook al heel lang. Lijkt me een geweldig liedje om te doen!
    Thnx
    Lobke