traagwerkende schildklier

  • Avatar van coeliakiegirl12345
    coeliakiegirl12345 op 22 maart 2016
    hai
    ik ben coeliakiegirl12345. ik ben 12 jaar en heb sind mijn 10de een treegwerkende schildklier. ik slik medicatie en vind het niet erg dat ik het heb. ik wil graag weten hoe jullie er mee om gaan of hoe vervelend jullie het vinden. ik ben het wel gewend maar soms is het heel vervelend. op kamp moet je er aan denken en als ik het vergeet word ik een beetje vervelend. hoe gaan jullie hier om. alvast bedankt voor het antwoorden.

    groetjes coeliakiegirl12345.
  • Avatar van Floortjenuijten
    Floortjenuijten op 10 mei 2016
    Hai,
    Ik ben nu 13 en ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt en ook het probleem met als je op kamp gaat.... Soms vergeet ik het dan maar misschien een tip voor jou is: vraag aan vrienden of mensen die mee gaan op kamp of ze je Willem helpen herinneren.... Zelf vind ik het ook niet vervelend om mijn medicatie te slikken want je raakt er heel snel aan gewend ( ik slik al 7 jaar medicatie ) heel veel groetjes Floor ❤
    Bericht gewijzigd op dinsdag 10 mei 2016 20:44
  • Avatar van Romykaatser04
    Romykaatser04 op 12 mei 2016
    ik heb het ook.... ja bij kamp was ik het zelfs vergeten, maar ja 1 keer. soms is het best wel vervelend omdat je dan gewoon wilt zijn, dan heb ik geen zin om pillen te slikken. maar het moet toch. ik ben nu 12 jaar en ik hoop dat je veel aan deze reactie hebt gehad. : )

    groetjes, ;0
    Romy .
  • Avatar van GroteMeid
    GroteMeid op 16 mei 2016
    Hey,
    Slikken jullie de pillen in 1 keer door? Ik kan dat namelijk écht niet. :(
    Ik slik sinds december 2015 pilletjes voor een te traag werkende schildklier. Ik kauw er eerst op voordat ik ze doorslik. Hebben jullie hier ook last van gehad? En hoe hebben jullie dit opgelost?

    Groetjes, 15-jarige GroteMeid
  • Avatar van coeliakiegirl12345
    coeliakiegirl12345 op 24 mei 2016
    hay
    ik slik ze in 1 keer ik moet 2 tabletten ik doe ze wel om de beurt.
    ik heb in mijn kamer een flesje water daarmee slik ik ze.

    groetjes coeliakiegirl12345
  • Avatar van P2005iris
    P2005iris op 13 februari 2017
    Ik zou de pilletjes niet kapot kauwen maar ze door de midden doen
  • Avatar van Noortjenzo
    Noortjenzo op 8 januari 2019
    Ik heb ook een traag werkende schildklier. Ik heb het pas laat ontdekt waardoor ik me onbewust ben gaan aanpassen. Maar toen ik naar de middelbare ging merkte ik het en ging het fout. Inmiddels heb ik medicatie maar ben ik wel naar een andere school gegaan omdat m'n vorige school niet haalbaar was omdat ik de begin stof door m'n trage schildklier gemist heb. Het enige waar ik nu nog last van heb is het moe zijn aan het eind van de dag. Maar dat is makkelijk op te lossen gewoon naar bed gaan :)