school

  • Avatar van saasie
    saasie op 1 mei 2015
    hoi allemaal

    ik vroeg me af hoe jullie ermee omgaan dat je soms niet naar school toe kan? wat voor aanpassingen zijn er op school bij jullie? ik vindt het raar om na het eerste uur aar school toe te gaan hoe doen jullie dat? hebben jullie nog andere tips voor mij

    groet saasie
  • Avatar van xlotteeeex
    xlotteeeex op 3 mei 2015
    Hoii,

    Op school weten mijn mentor & gymleraar dat ik jeugdreuma heb.
    Hierdoor hoef ik niet alles mee te doen en begrijpen ze mij.
    Dus het verstandigste is om het tegen je mentor te zeggen, dan kun je bv ook het eerste uur thuisblijven

    Groetjes, Lotte
  • Avatar van Chickie
    Chickie op 6 mei 2015
    Heb je clusters of een vaste klas?
    Want als je clusters hebt hoef je natuurlijk niks te vertellen... want dan kan je gewoon zeggen dat je een keertje naar de ortho ofso was.... want dan gebeurd het toch steeds in een andere klas!
    Als je een vaste klas hebt kan je het vertellen aan de mensen die het vragen, of je zegt gewoon kortaf dat je moe was , of je verteld het aan de hele klas of je verzind een smoesje!

    succes!
  • Avatar van Chantie70
    Chantie70 op 7 mei 2015
    Hallo meiden,

    Helpt de Cyberpoli jou op deze manier? Doordat je vragen kunt stellen en met andere kinderen kunt praten? Vindt je dit fijn? Laat het even weten! Vul de vragenlijst in en/of stuur mij een berichtje om deel te nemen aan een interview.

    Groetjes, Chantie
    Bericht gewijzigd op donderdag 7 mei 2015 11:34
  • Avatar van saasie
    saasie op 9 mei 2015
    bedankt voor de tips ik zal ze gebruiken
  • Avatar van Jade
    Jade op 19 mei 2015
    Hoi. Bij mij in de klas weet iedereen dat ik ziek ben. In de 1ste klas heb ik over mijn ziekte een presentatie gegeven en dit jaar weer een korte uitleg. Ik mag de lift nemen (maar dat doe ik liever niet) en met gym heb ik de afspraak met mijn docente dat ik mag stoppen wanneer ik niet meer kan, we praten er dan ook niet over, want dat heb ik liever ook niet. Ik kom wel eens later op school en als kinderen toch vragen waarom ik later ben, reageer ik er niet op of soms zeg ik alleen dat ik thuis was..
  • Avatar van yasmin
    yasmin op 3 september 2015
    Hey,
    Jaa ik vind het ook heel lastig. Niet per se omdat ik het raar vind want als mensen ernaar vragen antwoord ik gewoon waarom.
    Waar ik vooral mee zit is dat ik vaak niet weet of ik het aan kan. Ik heb vaak last van misselijkheid en moeheid. Inschatten of ik door moet zetten of niet .. Tja
    Of soms gaat het goed maar doe ik dan niet te veel. Concentreren is ook lastig.
    Met toetsen, vaak lukt het niet om te schrijven. In de klas is dst niet een groot probleem, maar ik vind het erg knhandig met toetsen. Ik doe het wel eens mondeling of op een laptop. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
    Yasmin