Buikpijn

  • Avatar van lentuh
    lentuh op 6 juni 2007
    Heeii iiCk heb coeliakie en ook al heel lang buikpijn, dat hoort niet zo... Heb jij ook zo vaak buikpijn?? En hou jij je ook strikt aan je dieet?? Reageer dan plzz :D :) ;) :D

    Xxxxxxxxxxxxxx Lenny

    PS Gebruik ook de Poll .. Kan iiCk kijken hoeveel van de kinderen die gereageerd hebben ook last van hun buik hebben :P ;)
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 10 juni 2007
    hmm ja ik heb ook heel vaak last van buikpijn,
    en tegewoordig hou ik me zeker goed aan me dieet.
    want als ik dat niet doe, ben ik diezelfde dag of de volgende dag ziek, &daar heb ik natuurlijk geen zin in, :P
    toen de diagnose net gestelt werd, hielt ik me er nog helemaal niet zo goed aan, maar nu anderhalf jaar verder gaat het prima kwa dieet, alleen buikpijn heb ik nog wel heel vaak..
  • Avatar van Nina444
    Nina444 op 4 juli 2007
    ik heb nu wel vaak buikpijn en nu is het zomervakantie en eet ik veel lekkere dingen! en daar krijg ik buikpijn van! ik houd me wel heel strikt aan het dieet maar dat is normaal hoor als je buikpijn krijgt dat is niet raar voor sommige dinge ben je nou eenmaal gevoelig!
  • Avatar van willemijn
    willemijn op 21 november 2007
    Ik had altijd buikpijn, m'n hele leven lang. :Shock:
    Maar sinds ontdekt is dat ik Coeliakie heb, heb ik er nog maar 1 keer last van gehad. Toen had ik iets verkeerds gedronken.
  • Avatar van xxxxxx1
    xxxxxx1 op 13 mei 2008
    ik heb nu wel vaak buikpijn en nu is het zomervakantie en eet ik veel lekkere dingen! en daar krijg ik buikpijn van! ik houd me wel heel strikt aan het dieet maar dat is normaal hoor als je buikpijn krijgt dat is niet raar voor sommige dinge ben je nou eenmaal gevoelig!


    Ja maar als je je strikt aan het dieet hou, hoor je niet meer zo'n buikpijn te hebben..
    tenzij er per ongeluk wat verkeerd wordt gegeten, of iets verkeerd op de verpakking wordt aangegeven.
    en de dingen waar je nog meer gevoelig voor ben, zijn ook beter te vermijden.. ;)
  • Avatar van Maartjeee
    Maartjeee op 29 juni 2009
    Heeii iiCk heb coeliakie en ook al heel lang buikpijn, dat hoort niet zo... Heb jij ook zo vaak buikpijn?? En hou jij je ook strikt aan je dieet?? Reageer dan plzz :D :) ;) :D

    Xxxxxxxxxxxxxx Lenny

    PS Gebruik ook de Poll .. Kan iiCk kijken hoeveel van de kinderen die gereageerd hebben ook last van hun buik hebben :P ;)


    Heeyy..
    Hou je je wel goed aan je dieet?? ik heb alleen buikpijn als ik ongesteld moet worden, maar verder nooit.. ligt het bij jou niet ook daar aan?? (of ben je een jongen, dan snap ik het niet ;) )
    Xx Maartje..
  • Avatar van Maartjeee
    Maartjeee op 29 juni 2009
    Ik had altijd buikpijn, m'n hele leven lang. :Shock:
    Maar sinds ontdekt is dat ik Coeliakie heb, heb ik er nog maar 1 keer last van gehad. Toen had ik iets verkeerds gedronken.


    Maar in drinken zit toch geen gluten :?: Toch alleen in bier :?:
  • Avatar van Maartjeee
    Maartjeee op 29 juni 2009
    hmm ja ik heb ook heel vaak last van buikpijn,
    en tegewoordig hou ik me zeker goed aan me dieet.
    want als ik dat niet doe, ben ik diezelfde dag of de volgende dag ziek, &daar heb ik natuurlijk geen zin in, :P
    toen de diagnose net gestelt werd, hielt ik me er nog helemaal niet zo goed aan, maar nu anderhalf jaar verder gaat het prima kwa dieet, alleen buikpijn heb ik nog wel heel vaak..


    Ben je dan niet prongeluk ook nog allergisch voor iets anders, als je je strikt aan je dieet houd, hoor je geen buikpijn meer te hebben
  • Avatar van IrisMarijke
    IrisMarijke op 28 november 2011
    heey!
    het kan ook liggen aan medicijnen. In sommige pijnstillers zit gluten, en ook in andere medicatie. Ik werd eerst ook ziet van verkeerde pilletjes. Moet je ff vragen bij de apotheek.

    anders weet ik het ook niet. Ongestelt zou idd ook kunnen, maar die buikpijn zit bij mij lager dan 'gluten-buikpijn'.

    -xxx-