Naar de Efteling

  • Avatar van yasmin
    yasmin op 4 september 2015
    Hoi allemaal,

    Ik was samen met wat vriendinnen van plan om over 2 weekjes naar de Efteling te gaan. Alleen zit ik al een tijdje na te denken omdat ik het waarschijnlijk niet trek.
    Lopen gaat niet de hele dag, maar ik vind het eigenlijk vervelend om in een rolstoel te zitten.. Mijn vriendinnen vinden het niet zo'n punt en noemen steeds de leuke dingen ervan. Herkennen jullie dit soort dingen en hoe gaan jullie ermee om?
    Wat ik ook niet zo handig vind is de dag dat we gaan moet ik mtx prikken (en miss enbrel voor een van de eerste keren).

    Yasmin
  • Avatar van pluto
    pluto op 6 september 2015
    leuk ik ben ook naar de efteling
  • Avatar van Lincyjanssen
    Lincyjanssen op 7 september 2015
    Leuk! zeker gaan,
    maar als je zelf pijn hebt en het niet aandurft zou ik zeker naar je zelf luisteren!
    Ik heb dit ook, ik ga wel altijd mee en als het niet gaat geef ik dit op tijd aan bij mijn vriendinnen en dan stoppen we ook eventjes, Ga dan gezellig ergens zitten dat kan ook leuk zijn.
    Zo'n uitstapje moet je zeker maken, gun jezelf dit maar ook zeker de rust die je nodig hebt.
  • Avatar van Raisa
    Raisa op 7 oktober 2015
    Gewoon gaan doe ik ook altijd als je het echt niet trekt gewoon gaan zitten als het kan en desnoods aangeven als het niet meer gaat.