Vakantie

  • Avatar van Soleil
    Soleil op 28 juni 2014
    Als ik op vakantie ga voor een week of zo dan check ik eerst of je in dat land winkels hebt met glutenvrije spullen, is dat niet zo dan neem ik alles zelf mee. Hoe doen jullie dat?
  • Avatar van Redo
    Redo op 1 juli 2014
    Hallo Soleil.
    Net terug van vakantie naar Portugal heb ik veel gehad aan de App van shar, waar ik de adressen vond van de dichtsbijzijnde winkel met glutenvrije produkten en brood. In andere gevallen heb ik in het verleden mijn zelfgebakken brood bij de slager laten sealen, per sneetje, en nam dat in de koffer mee. Neem wel voor de zekerheid een medische verklaring mee dat je vanwege coeliakie een glutenvrij dieet moet volgen.
    Succes en alvast eeb zorgeloze vakantie gewenst.
    Redo
  • Avatar van SuzannePowahh
    SuzannePowahh op 20 juli 2014
    Je moet naar italië of oostenrijk daar zijn veel glutenvrije producten te vinden en restaurants waar je glutenvrije pizza enz kan eten.
  • Avatar van Kusjes
    Kusjes op 26 juli 2014
    Ik neem voor de eerste paar dagen zelf eten mee. Toch zijn er eigenlijk overal wel winkels waar ze glutenvrij eten verkopen, dus koop ik dat daar. In een vreemd land zou ik alvast even op internet zoeken om te kijken of ze daar ook winkels hebben met glutenvrij eten :)
  • Avatar van Sienvanderschilden
    Sienvanderschilden op 3 november 2015
    Ik ben op vakantie naar Italië geweest heb wel alle spullen meegenomen maar er waren heel veel restaurants waar glutenvrij eten was te krijgen ??