hoi

  • Avatar van Dino
    Dino op 4 augustus 2016
    een vriend van mij heeft epilepsie kan iemand zeggen hoe ik moet helpen?
  • Avatar van MisterM
    MisterM op 23 augustus 2016
    Als je vriend epilepsie krijgt moet rustig blijven zorg dat je vriend niet op ze longen ligt anders krijgt je vriend geen lucht wacht rustig tot dat je vriend uit ze epilepsie komt en blijf dan ook nog even wachten tot dat je vriend helemaal is bijgekomen
  • Avatar van Dino
    Dino op 25 augustus 2016
    dankje Mr. M!
  • Avatar van Beertje_lisanne
    Beertje_lisanne op 12 september 2017
    ben beertje_lisanne?,
    Ik heb ik heb epilepsie je moet zorgen dat je hem tijdens een aanval weg houd van wegen en andere scherpe en gevaarlijke dingen voor de rest moet je gewoon goed opletten

    Liefs beertje_lisanne?.
  • Avatar van Rosalie0181NV
    Rosalie0181NV op 14 juni 2019
    Als ik en aanval heb tonisch-clonisch moet ik na en paar minuten me noodmedicatie toegediend worden Midazolam neusspray ik weet niet welke vorm van epilepsie jou vriend heeft maar ga met hem in gesprek en vraag of hij ook noodmedicatie heeft dat je weet wat je moet doen mijn neuroloog heeft en coupeer protocol ook wel epilepsie protocol daar staat op wat je moet doen hoe je het moet doen en nog veel meer super handig ik moet altijd me midazolam mee hebben ik heb hem altijd in me tas zitten met dat blaadje er bij en ik heb en kaartje op me boekband zitten dat ik epilepsie heb waarom ik dat heb is omdat stel ik krijg en aanval en ik ben alleen en en voorbijganger ziet het en wilt hulp bieden zien ze kaart en weet en ze dat ik epilepsie heb en wat ze moeten doen dat kaartje is handig want mensen gaan niet zo maar in je tas opzoek naar iets wat info geeft en met dat kaartje kunnen ze lezen dat het in me tas zit want mensen gaan niet zo maar in je tas dus daarom is het belangrijk omdat kaartje bij te dragen