Mijn verhaal en hoe gaan jullie ermee om?

  • Avatar van annieke2001
    annieke2001 op 11 november 2019
    Hallo allemaal,

    Ik heb als sinds de basisschool CVS, maar de laatste tijd word het alleen maar erger. Nu ben ik met een opleiding begonnen, en heb ik elke dag les van 08.30-16.30 met min. 2 uur reistijd erbij. Dat is veelte zwaar voor mij. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen qua studiekeuze, omdat alles eigenlijk wel te zwaar en te moeilijk lijkt te zijn.

    Ik heb de laatste paar jaar ook steeds vaker last van migraine. Ik heb dan zoveel hoofdpijn dat alles pijn doet. Licht doet heel veel pijn, ik ben zo misselijk dat ik dan moet overgeven, ik heb vaak zwarte vlekken en moet wel eens flauwvallen. Ik kan dan alleen maar in bed liggen met de gordijnen dicht en dit blijft dan zo'n 3 dagen aanhouden.

    Ik had eigenlijk een paar vragen:
    Hebben jullie ook last van migraine met daarbij overgeven en daardoor dagenlang alleen maar op bed liggen?
    Is er ook iemand die problemen heeft met een juiste opleidingskeuze, omdat alles wel te zwaar lijkt?
    Lijkt het iemand ook fijn om zijn/haar verhaal te delen (kan ook privé) zodat we elkaar misschien kunnen helpen of misschien achter nieuwe ideeën komen?
    Of is er iemand die nog algemene tips heeft?

    Iedereen kan me ook privé een berichtje sturen als je dat fijner lijkt!